?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday 20 January 2010

Rindukan hari2 kesibukan kjer....:)

hari ini seperti hari2 biase......
kjer seperti biase....
masuk dan keluar kjer seperti biase....
begitulah rutin harian aku n de geng...


sekarang bukan musim orang sakit ...
jadi tak baper ramai patient..
tetapi still syukur alhamdulillah....
pendapatan still ok...:p


hari ini lebih banyak bergurau senda dengan dayah,nurul n doktor...
biaselah kami...
setiap hari mesti de senda gurau..
kalau tak ada...
boring lak..
kalau tak ada saper yang mulakan...
aku akan mulakan dgn usik2 meka..
bg meka naik hantu..
heheee...
pastuh baru de respon.....:)
horey2 pastuh...
tapi hari nie lebih kepada tgk tv...
citer kat astro sgtlah lucu....
siap gelak ketawa lagi..
sampai patient yg dtg pow turut join sekali dgn kami...
heheee.......
tu nasiblah...
kekadang de gak patient jenis tak leh buat gurau..
tuh gerun sikit...
setiap hari tipulah kalu tak ada yg terkilan @ sakit hati
dgn pengel patient....
macam2 ragam...
poning2....
tapi dah lme kjer cini..
dah leh terima ragam2 sebegituh...

aku boring kalau tak ada kjer nak buat...
aku boring kalau duduk jerk menanti patient...
aku boring kalau tak ada patient yg buat dressing...
bahagian dressing aku paling suker..
sbb pelbagai kecederaan kiter leh tgk n tahu cmne nak rawat
aku tak takut darah cuma takut katak jerk..
heheee....

aku paling suker de ramai patient...
sbb kjer bz....
otak ske kira harga obat...
aku paling suker susun ubat...

bile sibuk dgn kjer ...otak tak fikir len..
kalau de mslh pow aku dh leh relaxs tension dgn kjer..
kecuali patient yg terlalu banyak ragam...
tuh mungkin akn wt aku bengang...
huhuhu.....

dah nme pow kjer kat klinik...
so hari2 aku akan jumper muka patient....
dari umo baby sampailah ke pangkat atok...
nielah kehidupan aku dlm dunie kjer...


aku akan boring dan tersangatlah boring kalau
1 hari tuh senyap,sunyi dan sepi...
macam bengong jerk ....

aku sangat2lah rindu hari2 kjer yg sibuk...
walaupow penat tapi seronok..:)

No comments: