?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday 1 January 2010

Selamat Pagi...:p

selamat ...selamat..selamat untuk semua......
selamat pagi tahun baru 2010...:)
bangun-bangun.....jangan tido lagi..........
penat yer sambut tahun baru malam tadi????ker merayap jer malam tadi...
heheee,,,,,,,,,,,pelah aku ni,,menyibuk jerk pasal orang len...
hari ini kan cuti...........
mesti mau rehat puas-puas........


ewah-ewah......cuti pow sampai tak boleh bangun pagi yer......pulas telinga...:P hik3

hari ini aku kne bangun awal...ermmm.....
kenapanya aku kne bangun awal????????ada sesaper yang leh tolong jawabkan...???
aiiiiyoooooooooooooooooo..................nak kne belasah ker aper...
ermmm..................
biase cuti macam nie aku sedap lagi membuta.....ish3....
pe nak jadi anak dara nie........malasssssssssssssss bangun pagi...:P
lantaklah...cuti aku,bukan korang punyer cuti.....per lagi jom arrrrrrrrrrrr tido..
cehhhhhhhhhhhhhhhh........:P


hari nie len........sebab...sebab...sebab......???????
cube teka sebab per???????
nanti aku banjer aiskrim seposen....hik3:)
macam tu lak......heheee...nak kne pelempang 100x..
adusssssssssssssssssssss.......sakit woooooooooooooooooooo.......huhuhu
report kat mak.....korang pelempang aku.......:Phehee
gurau jerk.....


hari nie aku tak lah bangun awal......tak ada maknanya nak bangun awal..
melainkan de sebab kne bangun awal...
wahhhhhhhhhhh.........bangun awal pow kne ada sebab????leh lak camtuh....
sile jangan contohi diriku,,,,,,memang tak boleh buat contoh pow....:p
saper suh ikut,,,:P hik3..
hari ini aku masih period....so bertambah malaslah nak bangun awal...
eleh....jangan nak kutuk aku okey..bukan aku sorang yang macam tuh...banyak lagi kaum hawa macam tuh gak..tak akan bangun awal time period..mungkin segelintir jerk yang baik hati nak bangun awal.......(sile jangan tipu okey)....hik3...:p


berbalik aku bangun awal hari nie.....bangun awal ker minah?????
kul 8am baru bangun...awal ker tuh????
heheee...awal lah tuh pakcik n makcik ooooooiiiiiiiiii...;p
nie kire baik hati nak bangun gak lah nie....
kalau tak,bangun jap g toilet.....pastuh tido arr balik....kuiiiiiiing3.....
aiyoooooooooooooooo...........tak leh lah kekawan....nak bangun awal
bantal n tilam aku tuh sedap sangat,tu pasal sambung lik tido...hehee:)
ada sesaper yang ada petua bangun awal?????tolong ajarkan..plzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..:)
nanti aku kasi upah coklat...boleh????


hari nie sebenaryer someone nak datang.....
kami nak g mane ntah...tak tahu...
kami nak g merempit ker???melepak ker???merayap ker????paper jelah..
aku pow tak tahu sebenaryer nak g mana.....
kalau kat tanjung malim nie tak ada aper yang best...
biase jerk....tu aku yang cakap...(betul lah..tak tipu)...
kalau orang yang baru pertama kali datang mesti arr rase teruja...
tengok tempat baru...tapi aku?????
aku dah hampir 5 tahun kat sini....ermmmmmmm
sekali tengok jerk...pastuh rasa biase jerk...
heheee......:)


someone ada permintaan.....
dia minta aku buatkan sanwich dengan sup cendawan....makanan kegemaran die kot....
ada lak leh kot..kot lak...
itu permintaan die...
so aku dengan baik hati ..buatkan tuk die....
ini kali kedua aku buatkan die sup cendawan....
maknanya aku dah pandai buat supp cendawan lah.....horey3..:P
siap de permintaan lagi tuh....suker i tau..:P
tapi die tak tahu yang inti sanwich tuh azie yang buatkan...
hahaaaa.........adakah aku akan berbohong dengannya menyatakan aku yang buat inti sanwich tuh??????
ohhhhhhhhhhhhhhh..................jawapannya..
no..no...tidak sama sekali..
sebelum ini aku cakap gak azie yang buatkan..
ya kekawan....inti azie buat sangatlah best ...ermmmmmmmmmmm sedap..maverloussssssssss..gituh

buat azie...thanks sangat.....
aku sengaja suh ko buatkan sebab mungkin ini kali terakhir ko buatkan sanwich untuk aku...
wahhh......aku sedih sebenaryer....tapi akan aku citerkan coretan akan datang...
aku terlalu menghargai per yang telah ko buatkan tuk aku...
ko memang kawan yang baik hati...
aku doakan mudah-mudahan ko berjaya...
aku sayang kamooo.....:P


okey...pas solat jumaat nanti aku jumper someone...
die tido kat slim...semata-mata tuk aku
tapi korang jangan salah anggap lak yer......
kami tak tido same-same...
die sewa kat rest house..aku tido kat hoste lah..
tak ada maknanya tiod sama...nak mampusssssssssss
kne tangkap nanti ...tak pasal-pasal
cian mak dengan bapak aku kat kampung..
insyaallah...anakmu ini berjanji akan menjaga tingkah laku di tempat orang dan dimana sahaja aku berada..insyaalllah..amin..:P

aku masih berpegang teguh dengan janji-janjiku ketika aku pertama kali menjejakkan kakiku disini.....menjaga tingkah laku dan jangan buat perkara yang mencemarkan maruah diri dan keluarga...
i love them so much..:P


aku dah siapkan roti sanwich,sup cendawan....n makanan tambahan cekodok pisang:P
len-len nanti-nantilah aku buatkan..
nie pow dah pening kepala...lum g kua lagi..
dah pening...
ayoooooooooooooooooooooo.............

ok lah kekawan...aku mau bersiap-siap....
masih bersepah semuanya segala.....
mau kemas sihh...
erkkk???naper pakai bahasa indon nie...wahhhh...tak mau
aku nak g bersiap....:P

bye2...
c u next entry....:)tq

No comments: