?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, 24 January 2010

bile meka kater aku tak de perasaan ker.......

lawak ker cerita tuh....????
heheheee.............

mula2 dayah gelak terbahak2 sorang2.....
aku wt dek jerk.....
tapi gelak die makin kuat.....
aku n nurul berpandangan..
per lah yg lucu sgt tuh..
tgk pc pow leh lucu sampai mcm tuh sekali...
nurul g jenguk2 kak dayah ....
tak lme pas tuh nurul pow join sekali...
ketawalah meka berdua...


aku??
still tgk tv citer seram...
tak pedulik pow per yg meka ketawakan...
pas hbs citer nurul panggil ....
tgk citer per yg meka dok terbahak2 depan pc...
lorrrrrrrrr.............
citer raja lawak musim baru punya rupe yer...


kebetulan dayah tgh tggu group seterusnye..
dia pas kn earfon kat aku...
aku dgr n tgk dr awal sampai habis...
satu suara pow tak terkeluar dari mulut aku..
dayah kater ko nie...
dgr ke x??
tgk ker tak??
kami yg baru tgk pow dah gelak2..
lawak tau meka nie....


dayah n nurul kater same2?
ko nie...tak ada perasaan per???
kak zila nie...paper ntah..
punyerlah lawak kumpulan tuh..
gelak pow tak...
kami yg tgk nie pow dah gelak2...


aku bg balik earfon tuh kat meka...
aku just senyum jerk...
mengiyakan pow tak....
menggelengkan kepala pow tak...
tgk citer tuh sampai habis...
just senyum jer yg aku berikan kat meka..


lawak ker cerita tuh...??
ntah....lawak meka langsung tak memberi kesan kepada diriku..

ya...
memang benar persembahan meka lucu..
tapi aku......ntah tak ada rse nak ketawa
biase jerk......:)

adakah itu di panggil orang yg tak punyer perasaan...??

1 comment:

zeqzeq said...

ada ker orangyang tak punya RASA perasaan?? kecian dia hee ..salam