?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday 5 January 2010

My holiday.......;p

1/1/2010
my holiday.......holiday ker aku....hehee....
kire holiday gaklah......
hepi lah gak...
erm.....
pasal aku nie...macam xhepi jerk...
heheee....:)


aku hepilah......
sorry wei.....aku sonoklah...
cuti nie someone datang dari jauh n bermalam lagi tuh kat cini...
saper yang xsuker..
tipulah tuh pada sesaper yang ada buah hati pengarang jantung datang tuh ...die xhepi
nampak sangatlah tipu.....
hahaaaa..:)


aku??????
jangan di tanya..
mestilah tersenyum panjang sampai ke telinga...:)
sukelah....
dah lama xjumper.....
nie pow bukan dalam perancangan..
die datang tetibe jerk...
lagi-lagi tahun baru lak tuh...
aku yang berjauhan dengan keluarga mestilah tersangat hepi de gak orang nk tgk aku..
walaupow sekejap...saat tuh sangat indah dan bermakna buatku..
angau ker aku????berangan ker aku??bermimpi ker aku???
ERMM....sile2...tolong jawabkan.....:P
plzzzz.............


dia datang dengan motor ex5....lepas solat jumaat,
dalam kul 3lbh die sampai..
pastuh ambik akupergi hantar die dekat rest house..
aku just tunjukkan tempat die bermalam...
sile jangan salah faham okey..!!!!!!!!
no..no..tido same2..tak ada maknanya...
lum de ikatan sah sbg muhrim aku..(BETUL KER AKU EJA NIE???)
hahaaa...xleh blah kn???
tapi tulah yang sebenaryer...
die datang semata2 nak bcuti bersama aku..
dr kl die dtg...bg aku jauh..jauh dari pandanganku..
bg korang mungkin dekat jer rsenyer antara kl dengan tanjong malim...
tu korang punyer pasal nk ckp per...
dekat-dekat pow tak semestinya kami jmper selalu...
susah nak jmper..memandangkn die sibuk dgn kjer n study..
tapi aku xkisah pow..sbb xde sbb aku nak marah ker per ker kalau die xjmper aku...
sbb aku dh faham keadaan die...lagipow masing-masing dh bkerje..
no hal semua tuh...:)hehee...
tul nie..xtipu...


bile die kater nak datang..aku hepi sangat...sonoklah..
tertunggu2 die datang...
aku rse korang pow sama kan???
dalam hati bdoa...agar die selamat sampai...(risau owh sama die)..
bile die tel kater dah sampai...syukur sgt...alhamdulillah..
makanan tuk die aku dah siapkan....
(sup cendawan,sanwich,air n lain-lain)...
rest house xde towel..so aku kasi pinjam towel aku..
ewah2...nak siapkan segala bagai:)hehee..
gigih bangun awal nak siapkan yang terbaik untuknye..
kelakar rsenye,,tapi aku puas...
yang lama pow..aku layan mcm nie gak..tapi mungkin berbeza dah..
aku pow dh lupa...ermm...biarlah dh lepas..


bagi dia rest jap...
pastu kami bertolak naik motor nak g jln-jln tanjong malim..
sebelum tuh solat asar sama kat masjid klan..
g jalan-jalan dekat tasik proton.....cantik owh tempat die...
selama nie aku g tak pernah pow jalan-jalan habis tgk kawasan proton..
dia bawa aku semua tempat kat proton...baru aku tahu de tempat yang cantik selain tasik proton..
thanks sangat..:)ila teruja sangat...
sebenaryer sambil berjalan die nak cari idea tuk kerja die..
owh baru aku faham...susah gak kjer die...
janga dityer die kjer per???(rahsia okey)..
mungkin korang kenal atau sangat mengenali dirinya...
hahahaa.....so biarlah korang berteka teki siapa gerangan nya..
cewah....men rahsia-rahsia lak tuh..
suatu hari nanti pasti korang akan mengetahui siapakah dia..
pastuh kami...habiskan berjalan di tasik..sangat ramai pengunjungnyer..
mungkin hari tuh hari cuti....student upsi pow ramai..
pastu kami makan kt gerai abuya(de cerita disini)....
jalan-jalan kt behrang 2020,behrang stesen dgn pekan slim..
dalam kul 11 hantar aku lik hostel...
esok masih ada holiday kedua..:P


bersambung............

No comments: