?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday 17 January 2010

Kenanganku bersamamu....:P

ceewahhhhhhhhhh.........
mcm lagu lak....
hehee..

ermmm........
sebenaryer aku nak citer pasal kenangan aku bersama azie....
kan aku ada janji nak citer naper aku suh azie ajarkan wat blog nie....
cian die sampai tak tido malam.....
mungkin silap aku gak bile die dah nak pergi baru aku nak minta tolong..
bukan per kekawan....time die ada,aku tgk die mcm bz jerk..
so tak nak kacau...


azie adalah kawan sekolah,kawan sekelas dan kawan sekerja dgn aku...
seperti mane korang kenal die melalui blog,fs,facebook n paper jelah...
die gne name beutiful rose.......
aku panggil die azie...
nama penuh tuh..korang tyer kat die sendirilah...
sekarang nie die dh kat inspens kalau tak silap...
die sambung study ambik kursus jahitan...
bab2 jahit memg die teror...aku pow kalah..
hik2..:)
kalau korang nak minta tempahan baju kat die....
leh contact no die....012........
okey...


tapi bukan itu yang aku nak cerita...
berbalik kpd citer asal....
blog aku yg korang tgk skrg nie..adalah hasil drpd ajaran die...
die lah byk ajar aku dan dayah berkaitan IT...
sesungguhnya aku amatlah lemah pasal IT...
die jugaklah yg ajar kami mengenai fs,facebook,tagged,email dan macam2 lagi..
terima kasih banyak2 azie...


tetapi blog asal yg aku wat sangatlah suram..dlm erti kata lain...kosong....
blog ada tapi macam tak wujud...
kalau korang tgk pow,
korang pow tak berminat nak masuk blog aku...
termasuklah diri aku sendiri....hehee:)
kutuk diri sendiri nampak....
eleh...sekali sekala ngaku xper kn..kn..kn??


so sebelum die pergi...
sukacitanya aku telah memaksa die buat n ajar aku tentang blog..
walaupow ketika itu,masa amat2lah mencemburui kami...
jahatkan aku nie....
heheee..
peduliklah per korang nak cakap..
aku sengaja wat mcm tuh..
bukan sbb per,
aku nak tinggalkan kenangan hasil ilmu yang die ajar kat aku dlm blog aku nie.
kenangan itu satu pengalamna yg indah..
yang tidak boleh dijual beli...
semua yg ada dlm blog aku nie dh diubahsuai semula oleh die...
sehari sebelum die berangkat ke inspens...
die dtg ambik brg2 kat hostel..
die ckp."aku dah siapkan blog ko"
wahhhh....aku gembira sgt saat tuh..
aku cume dpt tolong angkat2 barg2 die sampai ke pintu klinik..
kesian die...die kater xtido mlm..
cian sama die...muka sembam...
kerna aku kah muka die keletihan....@ die terlalu teruja sambg study..
ermmm..hanya die yg tahu..


buat azie...

aku nak ucap terima kasih banyak2 sbb ilmu2 yang ko ajar tuh..
lenkali leh ajarkan aku lagi erkk..
upah free tau...:)
hik3...asyik nak free jerk...
aku gurau jerk...

aku dh baca pesanan tuk kami dr blog ko..
insyaallah aku dgn dayah xbuli budak baru tuh...
die kn sepupu aku..
aku dgn dayah still gaduh2 lagi seperti dlu..
kalau xgaduh xcerialah klinik...
jgn risau....aku still garang lagi tapi kalu die wat salah bercakaran lagilah dgn die..
hehee ....:)
ko mesti tahu kan kami mcm mne....
gaduh2lah menjadikan kami lebih rapat dan berhati2...
dayah selalu lupa log pintu....tu pasal aku marah..
bahaya...

aku rindulah sama ko..
walaupow ko baru seminggu pergi meninggalkan kami tuk study...
tipulah kalau aku tak rse kehilangan ko....
aku sayang kat kekawan aku...
bile aku tgk blog aku nie..teringat kat ko..
tu pasal lah aku suh ko wt blog tuk aku..
so nielah kenangan ko yg plg bermakna buat aku
blog aku nie mungkin tak akan berubah..kalau de pow sikit je kot..
aku pow selalu tgkblog ko..bace entry2 yg lepas..
blog ko menarik..
de lagu,layout pow cantik,ko citer punyer best,bahasa n tulisan kt blog ko pow best..
kalau aku pertama kali tgk blog ko pow,aku pow tertawan..
heheee..:)

okeylah...
byk lak yg aku membebel.....
aku tak ada per nak bagi kat ko mse ko nak tinggalkan kami hari tuh..
just party cikit2 n hadiah yg tak seberapa..
harap ko sker..
jadikkanlah sepanjang kjer kat klinik DR SHARUL nie kenangan yg terindah..
kami tak pernah lupakan ko...
kalau de mse terluang nanti..jenguk2lah kami disini..(kds)
kehadiran anda amatlah dialu2kan..
jangan lupakan kami erkk..

belajar rajin2....
jage diri bebaik....
jangan lupa diri okey..:)
tunjukkan kepada insan2 yg telah menghina ko dahulu,
bahawa ko juga boleh berjaya....walaupow bukan ijazah...
pedulik kn jerk kata2 nista meka...
mulut tempayan lehlah ditutup..
mulut manusia..sia2 jerk...sampai mati pow lum tentu leh ditutup..
canyok2 okey...

aku n dayah minta maaf kalu ada wt salah n silap...
selama kiter bkerja dibawah sati bangunan nie...
halalkan makan n minum tika bersama dlu..
huwahuwahuwa..sedih lak...


...............friends forever...............;p

No comments: