?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday 28 January 2010

aku tak ada mood...huhuhu

aku tak baper ada mood hari nie..
dh 2 hari tak update blog..
maafyer kekawan..

sayer tak baper de mood ..
lagi2 tengah bendera jepun..
faham ker per tuh bendera jepun..?????
hal2 perempuan..
tgh uzur @ period..

aku bile dh kne perang jepun nie..
hbs perang meletus jer selalu..
buat ini salah...
buat tu salah..
asyik nak marah jerk..
cian dgn dayah..
nasib baik die faham..

so untuk nak mengelakkan aku marah..
aku diam jerk..
kalau buka mulut jerk..
bahasa aku adalah tersangat kasar..
dayah pow bykali tegur..
bukan per..
aku sendiri pow tak dapat nak elak..


nie semua kne pas umo aku masuk 20 tahun keatas..
aku pow tak tahu..
mungkin perubahan hormon kot..
sebelum2 nie okey jerk..
tak ada pow macam nie..
pelik aku tau...:)

lagi kecian kat aku..
bile firstday period..
setiap bulan aku akan mc kjer tuk firstday period..
bukan sker2 mc..
aku tak leh bangun..kne senggugut tersangatlah teruk...
mesti guling2 kat atas katil..
kalau boleh bedah..memg tang tuh gak aku nak operate jerk perut aku..
sesaper yang kne mcm aku..mesti korang leh rse mcm yg aku rse tuh..
tak tahu nak cakap....
keadaan aku mse tuh..
tu biase terjadi bile hari pertama period..

korang mesti akan cakap naper tak mkn obat.
padahal kjer kat klinik..senang nak dpt obat..

maaflah korang..
aku kjer jer kat klinik..
tapi bab2 mkn obat sangatlah tak suker..
bukan takut mkn obat..
memg tak suker mkn obat..
pernah gak mkn obat time senggugut tuh..
pastuh..masalah len lak jadi..
period dah tak teratur..
jap ada..jap tak ada..
mcm chipmore....( leh men cak2 lak period nie )
heheee..

sejak tuh aku tak nak dah sentuh obat lagi time senggugut..
de gak bg petua len..
petua org tua2..
dah try gak..
sama gak..
jawapannya..aku memang tak leh ambik sebarang ubat2an @ ramuan2 len
ketika period..
sgtlah tidak berkesan..
semakin menjadi parah delah..
huhuhu

mak @ orang2 yg lebih tua daripada aku..
pernah bg nasihat..
kalau selalu dpt senggugut teruk mcm tuh..
susah nak dpt anak...
pastuh nanti nak lahirkan baby..
kurang darah...
leh percaya tak?????

sile bg pendapat.....leh???

maaflah entry kali lebih kepada hal perempuan..
bukan rekaan semata2..
nie kisah benar erkk..
benar2 terjadi kat diri aku skrg nie..

kalau korang de paper petua tuk elak senggugut nie...
mehlah kongsi dgn aku...
aku nak gak tahu....leh??

thanksss....korang..:)
love u all.......muuuuah..;p
hehee

No comments: