?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday 29 January 2010

hari nie besday die...:p

hepi besday tuk die..:)

semoga panjang umo,murah rezeki n dpt capai per yg die impikan..:)

cuba korang teka besday saper nie hari nie????
tapi kalu de sesaper yg besday die hari nie..aku wish hepi besdaylah erkk..;p

tepat kul 12mlm aku call terus die...hahaaa

die dh tido pow...hehee..aku per pedulik..
kn aku sker kacau org..suh die bangun gak..
tak leh tido lagi..kne teman aku borak..hehee
keji kn kn??sanggup kejutkan org dh tido semata2 suh teman aku borak..hehee..:P

hari nie besday die..mne leh kasi die tido..
aku nie naper ntah jadi kesengalan tgh2 mln...kacau org
nasib baik die tak marah n ikut jer permintaan aku..hehee
bukan kredit die yg hbs..kredit aku..
bio jelah..:p

die..dh masuk umo 23tahun..
dh tua...hahahaa.....ayoyok...men gelak ketawa lagi gn die
rupanyer die tak tido lagi..sjer tipu aku kter dh tipu..jahat tau..
die kater nak tgk saper yg nak wish..
hehee..rupanyer budak kecik nie yg wish dlu..kekeekee..:p
sker i tau...jadi org pertama yg wish..mcm dlm perlumbaan lak
mestilah nak wish dlu..dlu aku org pertama yg pernah hadir dlm hidupnyer..
so aku dh terbiase wt gituh..

skrg walaupow dh tak de paper lagi dgn die..
tak salah kn..kalu aku still nak jadi org pertama wish tuk die..
die dah jadi kwn baik aku kini..
yang lepas biarlah berlalu..
hari nie juga genaplah setahun hubungan kami putus..
ermmm......rse sedih ker???
aku ok...nak wat cmne...tak dpt nak elak dah...
aku dh cuba wt yg terbaik sepanjang hubungan kami,setia dan menanti
akhiryer terputus jua....9tahun aku setia menanti die..
menjaga hubungan kami...ermm...

mungkin kebahagiaan tu hanya sementara buat kami..
mse tuh syok bercinta..tak pandang pow kiri,kanan.depan belakang..
fikir couple sendiri n study..
tak pernah terfikir pow akan de jurang yg akn memisahkan kami..
tub..tub..tub..meletup..

bercinta ini indah..bercinta ini gak mengajar aku byk perkara..
pastuh jgn bercinta lme2 yer....nanti jadi mcm aku..hehee
aku tak maulah sedih2 lagi..

aku dh ok...n bahagia kini..
tapi aku tak nak lagi org jeles dgn aku lagi..
aku dh lepaskan die...aku tak nak rse sakit hati lagi..aku tak nak berdendam sesame wanita..
putus cinta tu terlalu sakit buatku..aku terseksa...
susah sekali tuk mengubati....

aku harap sgt ko dpt bahagiakna die..seperti mne aku pernah menyanyagi die sepenuh hati
die tetap ku anggap kwn baik ....
jgnlah kau hancurkan hati n perasaannya seperti mne kau hancurkan hubungan kami..
aku dh maafkan ko....walaupow mengambil mse yg lme tuk maafkan ko..
hehee..sejauh mne pow kemarahan n keegoan wanita nie..akhiryer akan lembut juga..
mcm aku skrg nie..;p

per ntah melalut aku nie..
sorry erkk..
nie nak elakkan rse sedih...nak hepi tuk besday die..;p

hepi besday sekali lagi...

No comments: