?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday 29 January 2010

majikan yang baik hati..:p

naper aku bagi tajuk camtuh..???
de paper ke nie...ish3..:P
sajer2.....suke2 ...nak bodek bosss kot..
hahahaa...kjer gilor..
tak de kne mengena pow pasal membodek nie...

hari nie nak citer pasal majikan aku yang sangat lah baik hati..:)
bukan tujuan nak mengampu @ membodek..
jgn salah faham erkk kekawan semua..

minggu nie banyak mse terluang daripada bkerja..
sbb per..majikan aku dh syok men boling...
musim men boling gak yer...so klinik pow kne arr tutup..
tak kn nak open lak kn kn..??
mcm tak best lak bile de byk mse terluang...boring..boring n sgtlah boring..:P
minggu nie jerk dh bper kali tak kjer fullday...
hahaaa...men kjer sekerat2 jerk...
so per lagi..doktor dh kasi rest jerk kt pkerja die..
ambiklah peluang rest puas2..hehe:)

tapi bukan tuh aku nak citer..
doktor memg baik..majikan yg sgt baik hati..
kalau korang berada kat tempat aku..nanti baru korang faham..
hepi jerk kjer kat cnie..enjoy..
majikan sporting habis..:)
janji tak wat hal dahlah....

kjer kat cnie...kemudahan semua dh de..kire dtg melenggang jerk..
doktor kasi jerk kami gne internet,gne tu ini....jgn mencuri sudah..
alhamdulillah....
doktor pow tak paksa kami terus bkerja disini..
malah die lagi sarankan kami cari kjer yg lebih baik...tuk mse depan..
tq doktor...

banyak sebenaryer tentang die..
tapi kalu nak tahu lebih lanjut lagi kenalilah die..doktor yg baik hati lagi pemurah..:P

aku just nak kongsi citer..tapi bukan bermaksud len..
jika majikan baik..tentu ramai yg sker kn..kn..kn??tul x??
termasuklah kami..:P peace!!!!! hehee

aku doakan mudah2an semoga doktor dipanjangkan umur..cepat2 dpt anak,murah rezeki dan kekal bahagia bersama isteri tersayang....;p
doktor hepi ...kami pow tumpang hepi gak..

No comments: