?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday 17 January 2010

Boleh tak kalau tak ambik??????

ermmm....
boleh tak kalau aku tak ambik????
cube teka!!!!!!!
aku nak ambik per.....


lambat sgt.....so bia aku jelah yg jawab..
heheeee............:)


sebenaryer aku nak ambik ic ( kad pengenalan baru )
tapi kne lik kg...
korang tahu ker kg aku katne???
mesti tak tahu kn..kn..kn???
meh rapatkan telinga korang kat aku...
aku bisik2 yer...
heheee...


kg aku kat bagan datoh perak...
kalau korang tyer lg kt mne tuh...
kt bahagian hilir perak...
kt mne lagi tuh..korang tyer..
korang klik jelah internet kat peta negeri perak...
mesti korang akan jumper nanti..


dah hampir 3bulan nie..
mse wt tuh...
org tu kter 2 minggu dh siap..
nie dh lebih bper minggu dah...

naper aku wt kt kg???
tak buat kat tg malim jerk...
sbb...
kat cni aku tak ada mse nak g..
aku hbs kjer pow kul 5.30ptg..
mne de ofis tu bukak lg..
mse2 free???
lum de mse free lah...
huhuhuhu...kjer mengalahkan org bpangkat besar lak...:)
padahal kjer biase jerk..


aiyooooo....
disebabkan itu..aku terpaksa gak buat kt kg
bulan 11 tahun lepas aku bcuti panjang lebih kurang 2 minggu..
baru de mse terluang nak g wt IC baru

sile jgn slh faham erkk..
ic aku masih elok n cantik lagi walaupow tu ic zaman2 sekolah dlu..
masih comey lagi..
tak ada sebarang cacat cela @ kerosakkn
nak tukar ic sbb kekawan kjer nie ckp..
umo 21 kne tukar..
sbb per aku pow lupa dah..
lagi pow ic tuh dh lme....
muka budak2 dgn skrg dah tak sama .....(cikit jerk)


aku wt ic dgn mak aku..
mak pow tak ambik ic lagi..
mak kater nak ambik dgn aku...
alahai mak ku syg..
alamat lame lagilah anak mak nie nak ambik..
k.iya xada cuti wt mse nie..( nme tu adalah pggilan dirumah )
klau cuti pow sehari jerk..
hari ahad jerk..
hari2 biase...k.iya lum leh cuti lagi..
cian kat mak...
sabaryer mak....
nanti k.iya balik ..kiter g ambik sama2 yer..
syg mak..muuuuuah...:)

ic tuh pow aku xharap sgt..
still de rse marah lagi kat org ambik gambar ic tuh..
bg aku die wt kjer sambil lewa..
xde budi bahasa..
tahulah kjer kt situh..
tapi jgn lah wt kjer sekadar lepaskan batuk di tangga..
kalau xnak kjer...ramai lagi org nak kjer..
nie dah de kjer elok pow kjer paper ntah..
aku sgt emo ketika ini..

sbbnya....
wt ic mesti de sesi tangkap gambar kn..kn..kn...
ketika tuh aku rse nak marah jerk org tuh...
org tukang tangkap gambar tuh tak kater pow..
en.....sila duduk kat atas kerusi (tmpat tangkap gambar.)
aku yg cari kerusi tuk sesi tangkap gambar tuh..
pastu tak bagi signal kalau nak tangkap...
tahu2 die kater dah..

aku yg duk ats kerusi tuh..
terpinga2....
per yg dah..
tak ade paper isyarat pow..

pas tuh aku teringat dayah kater..
die kater pas ambik gambar tuh ..kiter leh tgk gambar yg ditangkap..
kalau ok ..xper...klu xok nak tukar leh..
so aku tyer lah dgn org tgkap gambar tuh..
dgn baik aku tyer...
nak tgk gambar leh..
org tu kater gambar dh send..
sedihyer..
dah lah tgkap xbg signal pow..terus kter dah
seriussssssssssss...........
aku ckp..
aku baru jerk letak kn punggung kt kerusi tuh..
die kater dh..
ermmmm......
dlm hati dh mengamuk dah...
siap ko kalau gambar ntah paper..
kalau ok..aku akan ckp terima kasih dgn muka gembira..
kalau x ok aku xnak ckp terima kasih tanda aku protessssssssssss........
dgn muka yg masam...heheeee..
jahatnyer..
mungkin wt muka kecewa jerk...


kat mak lagi kecian..
mse tuh mak pakai tudung warna pink...
mak dh duduk kat kerusi tuh..
lme dah...
sebelum tuh mak dh tyer tak per ker pakai tudung pink..
org tu kater okey..
so mak dah betulkan tudung tu kasi lawa..
mak posinglah...
mak igtkan dah..
tetiba org tangkap gambar tuh kater..
makcik tukar tudung...
gambar tak cantik nanti..
siap gelakkan mak aku lagi tuh..
jahat punyer org..
cian mak..
keji ko erkkk..
men2 kan mak aku...
aku tahulah mak aku tak lawa..
tapi jgnlah men2kan die..
aku sgt marah dgn org tuh...
men2kan org tua...
dgn aku lehlah ko buat men2...
dgn mak aku pow ko men2kan jugak..
tersangatlah kurang ajar..


aku tgk jerk dr jauh per yg org tu wt kat mak aku..
aku renung tajam kat org tuh..
sungguh ko telah memalukan mak aku dihadapan khalayak..
ko sungguh tidak beradap...
org melayu yang tidak punye budi bahasa..
aku sungguh marah bile org men2kan mak aku...
pantang aku...
sungguh.....

mak tukar tudung .....
dah hbs ambik gambar...
kami kua..
di luar aku protes depan mak..
napelah org tu wt camtuh..
tak baik tau...
mak kater bia lah...
tu kater mak...
mak leh senyum lagi...
sungguh baik hati mak..
mak tak marah pow..tapi aku tetap marah..
sbb meka men2kan mak aku...


kekawan semua.....
kalau dpt kjer yg baik..
kjerlah dgn rse tanggungjawab...
jgn sia2kan peluang kjer yg kiter perolehi tuh..
jgn kjer sekadar melepaskan batuk di tangga...
ramai lagi insan2 di luar sne yg inginkan pekerjaan...

pastuh....
jagalah budi bahasa kiter kepada insan yg lbh tua...
mungkin korang akan kater tgk pada org gak..
tu aku tak nafikan..
rambut sama hitam..perangai masing2lah...


keputusannya...
aku akan ambik ic bile aku de cuti..
okey..:)
mak..tggu k.iya balik kg yer..
nanti kiter g sama2 ambik ic
syg mak...
muuuuuahhhhh..:)

No comments: