?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, 30 January 2010

boring...huhuhu

huhuhu...
cian sama aku...aku gh boring sangat nie..

hari nie dan esok adalah minggu aku bercuti lak..
tak sperti selalu..aku akan tido sampai matahari naik kot..huhuhu
anak dara per ntah...bangun tuk solat sajo..pastuh tido lik


tapi hari nie...aku bangun awal...aku ikut nurul n dayah masuk kjer seperti biase...
tapi aku tolong nengok jerk...xkose nak nolong ...
patient yg datang ..aku just senyum n tgk jerk
de gak yg tgk aku balik mcm kepelikkan...
kecuali ramai orang..aku tolong gak lah..tapi time aku ade tuh tak ramai org..
sungguh boring owhhh............
tersangatlah boring owhhh....
bilik dah kemas...
katil dah kemas..
hostel dah kemas...
baju dah basuh dan sidai
kain baju dah siap lipat..
so tak ada per yg nak buat lagi...

duduk termenung nengok tv..masuk bilik...
dgr lagu kt hp...guling2 kat atas tilam kanan kiri..
ermmm...sungguhlah boring..
otak ligat pikir per nak wat erkk.
akhiryer aku bce kamus bahasa inggeris tuh n try speaking sesorang..
walaupow aku tak pandai..tapi tak salah kn isi mse lapang mcm tuh..
buka dompet ..tutup dompet..
per ada yg ado dlm tuh??
gambar mak,bapak n adik beradik aku...
rindu sama meka..

pastuh mesej kakak,kakak ipar n sepupu..
meka bls lambat..so aku menung jerk tgk hp tuh..
nak call..hp tak leh call.
leh mesej jerk...
bertambah biul lah aku...

ermm....
de tak kjer kosong?????kjer partime pow ok gak....;p
janji aku leh isi mse kosong nie drpd rse keboringan...

3 comments:

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

sama laa... keboringan jugak rini.. planning sume tak jadikk.. adeyhh~

beautiful_rose said...

kalo boring,dtg la jenguk aku nieh...
aku lg boring bile cuti dok ohtel mcm da matik kutu......internet x de lak tuh.

kain_sari said...

hehee..
tempat ko nun jauh cituh..tak tahu.huhuhu:)