?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday 8 January 2010

Holiday ke-2.........:)

wahhh.....
holiday pow de citer sambungan gak ker???
ermmm...
sile jgn kutuk2 aku okey....:)
korang de ker?????holiday mcm aku..
heheee..
walaupow aku punyer holiday xlah best mane pow..
tapi bg aku holiday kali memg tersangat best...
heheee...
paper jelah ...
aku xdulik..korang nak kater...
sbb aku pow xtyer holiday korang....g mne ker?dengan saper ker?...


jeng...jeng...:)
holiday ke-2 mcm best...mcm xbest..
sbbnyer naper????
cube teka naper??

saper2 jawab tul aku bg tepukan gemuruh...
ewah3.....leh lak cmtuh..
bg lh hadiah ker?banjer mkn ker....
pe lah...ish3..:)

ok..oklah...aku soal,aku jawab sendiri...

yang bestyer....

aku masih g dating dgn dia..
aku masih lagi bersama die..
pagi g sungai bill....mkn2..men2 air
xmandi pow sbb tempat sgtlah kotor....dan tandas rosak..
so camne nak duduk2 bersantai,nak tukar baju bagai...
mungkin 1/1/10 (semalam)...ramai pengunjung...
jadi camnilah jadinye..
banyak sangat sampah sarap....ditambah lagi dengan sisa-sisa makanan..
binatang per lagi kalau bukan lalat@langau yang sker sgt keadaan seperti begitu..
ermm...korang kalau pergi pow...confem terbantut rse kegembiraan tuh..terus rse mcm nak berambus cepat jer....
hehee.....
bukan salah kawasan tersebut..
tapi salahkan kepada sesiapa yang datang..pulang tinggalkan keadaan seperti begitu..
so korang jangan sesekali meninggalkan sesuatu tempat@kawasan yang telah kiter kunjungi dengan sisa makanan@sebagaiyer..
peliharalah alam sekitar kiter...okey:)

lepas die checkout...(ayoyo..sorry kalau salah eja)..:)
g jln-jalan mengimbas kenangan lalu die di behrang stesen,politeknik..
aku sekadar peneman...hanya melihat dan mendengar die berkata..
mkn kfc di tanjong malim...hantar aku di stesen bas..
die ke kl..aku????lik umah kakak di kkb...

sangat yang xbest bg aku...

bile die nak pergi dan meninggalkan aku...
ketika waktu bersama sangat bermakna buatku..
walaupow hanya sedetik dan seketika..
sebelum tuh..
die hulurkan sesuatu yang bukan ku pinta...
walaupow aku pernah minta die belikan kichin ketika dia di melaka..
sekadar kichin..bukan lebih dari tuh..
tapi die dah berikan sesuatu yang lebih dari tuh...
aku hanya mampu mengucapkan terima kasih...suker..sangat comey..:)
aku adalah insan yang xcited kepada benda@barang-barang yang comey..
sungguh nie..tak tipu..:)hehee..
paling aku terharu...cube teka per???
??????
hehee...tak tahu yer....
xper2....bukan de paksaan@denda..
die bukan beli untuk aku sorang tapi belikan kichin tuk kawan-kawan kjer aku juga..
tu yang aku suker...
aku sayang kat kekawan aku.....(dayah n azie)
sbb sepanjang aku dgn die bjumper..
merekalah yang banyak membantu dalam pilihan pakaian,make-up n banyak lagi..
tak terbalas jasa meka...
akan aku igt jasa meka sampai ble2...:)
thanks korang..

akhiryer pertemuan akan berakhir dengan perpisahan....
dia dan aku membawa haluan masing-masing...
dalam hati ku berdoa mudah-mudahan aku dan die selamat ....

hehehee..:)citer hbs..
sorrylah kalau citer aku sangat membosankan..
aku hanya sekadar menaip ikut moood aku..
kenangan itu masih tersimpan rapi di ingatan ku...
:).........aku hepi

No comments: