?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday 13 January 2010

Rajinnyer aku hari nie...:)

entry 10/1/10
heheee....
hari nie aku tersangat rajin...
lebih rajin dari hari-hari yang biase....:)
suke i tau....
pagi-pagi lagi dlm kul 6pg aku dah bangun.....
mimpi aper ntah aku bangun awal hari nie....
org kejutkan leh lah...
aku dh kunci jam hanphone...tapi kul6.30pg...
dalam malas2 tuh aku gagahkan juga bangun....
huhuhu


maaflah entry nie dh basi baru nak update...
paper pow...
nie tuk remember jerk..
hari ahad yang lepas aku kne ambik sepupu aku kat bidor..
tu pasal aku aku bangun awal..
tapi bukan sebab tuh jerk...
aku nak ubah perangai tahun nie...
insyaallah...
doa2kan aku leh berubah yer..tq..:)
walaupow dh leh dikira terlambat dah..tapi xsalah tuk mencuba..
aku perempuan macam xbagus bile bangun lambat,xsker mandi awal pagi (bukan takut air)
tido selalu kalu xde kjer..
aku kne sedar diri..umur pow dah masuk 23tahun..
org kater dh leh jadi isteri dan ibu...
heheee..
harap maafyer..hati aku masih lum terbuka tuk berumahtangga walaupow de bf..
masih terlalu awal...
aku lum puas menikmati usia2 remaja ku..
selain tu aku lum bersedia tuk memikul sebuah tanggungjawab...
nantilah.....
akan tiba jua saat itu nanti..
kiter tunggu dan lihat sahaja..:)okey


berbalik kpd citer awal tadi...
aku bersiap2 awal sbb dayah datang nak ambik aku kt klinik..
dia kater kul 9pagi tapi cancel..kul 8pagi dah bertolak,...
kalau nak diikutkan aku nak join dayah g ipoh,hantar nina..ros pow ikut gak..
nak rse gak g jln2 gn kekawan..
tapi cancel sbb sepupu aku datang kne ambik die kat bidor..
risau gak dgn die,firstime dtg cini..naik bas..
harap2 selamat..
alhamdulillah...die selamat sampai..rupa2yer de yang temankan...
mcm kenal jerk,tapi per yg xkenalyer senior kt sek agama dulu...miswan..
len sgt mukayer sampai aku sendiri xkenal..
teruk sgt ker jadi ustaz...xrupa dh dari muke die yg dlu..smart..skrg serabai..kurus..
ish3..aku nie kutuk org lak..
seriussssssssssss.........kalau korang tgk..konfem korang pow akan kutuk cm aku gak..:)
sepupu aku akan menggantikan tempat azie...
puas mencari org
akhiryer terpaksa ambik die gak...


bukan tak nak ambik die...
byk problem nanti..
1) cuti...( kampung die dgn aku sama)
kalau aku lik kg nanti,mesti mak die tyer naper xlik sama..
mane leh cuti sama2...cian dayah

2)dimaklumkan..biaseyer sabtu n ahad aku akan lepak umah makcik aku..
makcik aku tuh kire adik mak...
sepupu aku lak adalah anak kepada adik ayah aku
tak sedaplah nak bawa die g sne..
dahlah aku nie menumpang jerk...
so sungguh kesian tuk die dan aku gak..

3) aku biase dan jarang makan..
sbb nak bajet..
makan pow ikut sesuka hati jerk..
kire simple jelah..aku nie
tapi bile die lak..kne selalu mkn nasi..
tak kn nak ikut mcm aku..
nanti de lak yg kne gastrik
marah mak die lak..

4) kebebasan aku terhad..
hehee..
aku jenis ikut sesuka hati jerk..
setakat melepak sampai tengah malm perkara biase..tu kua gn dayah jerk..
sker merayap kt pekan slim nie walaupow pekan nie xdelah bagus sgt..hehee
jadi bocor segala kebebasan aku..hahaaa
nanti jgnlah hendakyer die report kat mak n bapak aku..
nanti pe lak meka fikir..


so banyak lagi sebenaryer...tapi tu jelah aku dpt coretkan..
aku pow bukan bagus sgt..
byk yang perlu diperbaiki...
tapi seriussssssssssss......dikalangan saudara mara n family aku sgtlah baik...
tuh tak tipu....
de yang merisik....aku?????? mane sker....wat tak tahu jerk
bagi aku...aku berhak tuk rse per tuh kebebasan.....( bukan sosial lah)
kalau korang xsetuju..tuh aku per pedulik...
janji aku tak kacau kehidupan org len...
aku gembira dengan kehidupan yang aku jalani skrg nie...
korang pow kne hepi tau...
senyum2 selalu..:)

No comments: