?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday 6 January 2010

Jatuh jua akhiryer air mata ini.....

ermmmm.....
aku ingatkan dapat tahan diri ini dari menitiskan airmata....
tapi.....
aku gagal mengawal perasaanku...
akhiryer jatuh jua air mataku ini...


petang nie.....
aku akan kehilangan sorang teman kerje....
habis jer kjer....
tamatlah sudah perkhidmatan die disini...
walaupow aku gelak ketawa seperti tiada apa yang akan berlaku...
sebenarye dalam hati.....ermm...
bercampur baur dengan pelbagai perasaan..
rse sedih,sayu...dan.....seperti mahu menghalang dia pergi..
mahu menarik tangan die..xnak melepaskan die pergi..
mahu merayu kepada die...
awk,kamooo..................tolong jangan tinggalkan kami...
tolong jangan tinggalkan tempat ini..
tolong jangan pergi..
plzzzz.....

tapi...
siapa aku untuk menghalang dirinya pergi..
siapa aku ...aku...
sekadar teman.kawan....
ketika kau masih disini....

mengapa harus ku menghalang dirinya untuk pergi..
mengapa..mengapa..dan mengapa...
die pergi kerna mengejar cita-citanya...
bukan untuk berfoya-foya..
bukan untuk pergi sesuke hati tanpa tujuan...
oleh itu...
patutkah aku menghalang niatnya..

perpisahan itu pasti terjadi...
walau dimana jua...
kiter xtahu dimana,bile.........
begitu juga sebaliknya...

yang pasti setiap pertemuan itu pasti ada perpisahan...
kuatkah kiter...tabahkah kiter...
untuk menerimanya..

aku????aku???
sekarang nie..saat ini..ketika ini..
aku masih rse bersedih...
ambik mse cikit...
okey..:)

No comments: