?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday 1 April 2010

hari ini..aku inginkan ketenangan..

salam sume...
maaf dh lme tak update...
baru hari ini aku berkesempatan untuk update blog..


buat mse nie aku sibuk..
hari nie kjer separuh hari jerk..
mungkin hari ini aku berpeluang mengupdate blog sebanyak yg mungkin..
itu hanya mungkin..belum tentu lagi..
hehehehe...;p
rindunyer nak bce blog sendiri dgn blog kekawan sume..


hari nie sambil aku coret blog..
aku nak settlekan kjer adik aku
dah banyakali tertangguh..
kesian dgn die..
hari ini aku tunaikan janji aku...
maafkan akak ye adik..akak lum de mse yg tul2 free
kalau ada pow hanya seketika..mata akak pow dh layu nk menghadap pc
alhamdulillah akak dh siapkan separuh kjer adik..


hari nie aku inginkan sedikit ketenangan..
semenjak seminggu dua nie banyak kjer yg perlu aku selesaikan..
fikiranku sedikit terganggu...
biase waktu mlm aku boleh lagi buke mata dan tido lmbat
tapi tidak lagi untuk seminggu yg lalu..
mata mudah layu dan mengantok pabila jam dh kul 10
habis kjer n solat aku terus tido
tanpa disuruh...;p



fikiranku ketika ini lebih kepada urusan peribadi dan kjer
harap sume selesai dgn lancar dan baik..;p

3 comments:

sue said...

salam wbt.Tahniah, anda salah seorang penerima anugerah. Sila lawat blog saya. :)

kain_sari said...

salam..
awk terima kasih byk2 pasal anugerah tuh..;p
boleh tak copy paste nak letak kat dlm entry blog syer..;p

Anonymous said...

salam.. nak tanya, kalau merisik pihak lelaki ada bawa barang hantaran sekali, adakah pihak perempuan perlu membalas hantaran tersebut.?