?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday 3 April 2010

bile dapat bersenda gurau dgn mak...;p

malam tadi pas habis kjer
aku teringat kat mak...
ini perkara biase bg ku...


pas habis kjer..
otak ingat kat mak jerk..
pe kater telefon mak lah



cepat2 aku berlari2 anak ambik hp kat hostel..
dail terus number kg.....
alhamdulillah mak yg angkat..
macam tau2 je kak iya yg tel..
hik3..;p



rindulah kat mak..hik3..;p
sebenaryer hati ini risau sbb mak tak sihat minggu lepas
sbb kne gigit tembuan..terus mak demam
tak bangun mak...banyak lak kne gigit
jahat tebuan nie....gigit mak kiter..huhuu..;'(



harap maaf..tiada dialog perbualan yg dapat dicoretkan disini
sbb tak pandai nak letak dialog...
yang pasti suara kiter manjalah....hehee..;p


tergelak bile mak tyer dh mkn ke lum?makn per
aku jawab mkn nasi dgn telur n kicap
hehehee..;p
mak kater..itu je yang die mkn...
aku cakap..habis tu yg de itu jerk..
macamne nak masak...yang pandai masak lauk tu jerk..kater mak
aku gelak sama2 dgn mak..
anak mak tak tau masak...jadi mkn lauk tu je lah
heheee..;p



banyak perkara yg dibualkan..
lama gak borak dgn mak..
tq mak..
miss u always..;p



yeh3...horey3..hujung bulan nie nak lik kg lg
insyaallah...tunggu kak iya lik tau..
hehehehe..;p

No comments: