?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday 24 April 2010

rambangnyer mata aku...;p

wahhh...

tak leh blah..

entry nie..



aku memang tengah rambang mata sekarang nie...

rambang sangat...


jgn fikir lain okiessss...;p


macam lagu tuh..

aper erkkk????

jap2 bg aku ingat jap....



lagu..

cantik menarik,

tertarik kau.

memang da bomb...

hehehe..;p



aku tengah rambang mata dgn baju2 n kasut2 tumit tinggi

sekarang nie..

dah nama pow perempuan..

mestilah tak lari dari nafsu bab2 nie..

termasuk diri aku nie...;p



tapi sume tuh...

pandang sebelah mata jelah...

sejak aku dapat surat nak sambung belajar..

pintu hatiku tertutup untuk g beli belah..



susah owhhhhh..

nak hilangkan rse keinginan nie..

lagi membara..membuak2..

nak g beli...



sile tahan nafsu anda yer cik zila...;p



kalau dh tak tahan tuh..

aku buke internet..

cari sume baju2 n kasut2 tumit tuh...

pastuh tengoklah sampai terbuka besar biji mata nie..

ape nak buat...

demi nak hilangkan rse kempunan untuk membeli..

hehehehe..;p

sanggup owhhh...



bilelah agakyer..

dapat g membeli belah..

bende-bende nie...;p



berangan jelah..

tak pow jumpe dalam mimpi jelah....;p

hik3...


boleh tak???.....;p

No comments: