?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday 26 April 2010

nak pergi ke tak nak nie????...konfiussss aku...

besok dh hari selasa....
tinggal baper hari lagi umah wak aku dh nak kenduri..


otak nie berkira-kira sangat...
nak pergi ke tak nie..
nak pergi ke tak nie..
nak pergi ke tak nie??????


konfiussssssssssssssss aku..:'(


sabtu nie dh hari kendurinyer..
konfemlah aku sememangyer tak dapat pergi...
nak ikut holiday doktor..

so kne pergi jengukkan diri terlebih awal kat umah wak..

tak kan tak pergi kot..
nanti time aku kawen..
sape yang nak datang...
kalau bukan sanak saudara..
huhuhuhu...


kalau ikutkan hati yang jahat...:

zila...tak payah pergilah..
time ko kawen nanti anak meka nie bukan nak dtg
ko je yg pening2 fikir pasal nak g
tapi anak meka...
tak pernah fikir pow pergi kenduri time umah ko wt kenduri yg lepas
ish3...

kalau ikutkan hati yang baik..:

zila..pergilah..
suatu hari nanti akan tibe mase ko gak untuk kawen'
pertalian saudara itu penting..
tak kisahlah meka nak datang ke tak nanti
janji kiter tak pernah lupakan saudara..
jgn pentingkan diri sendiri..
buat sesuatu itu dgn ikhlas..
jgn kerana org lain ataupow terpaksa..
zila pergi yer...


wahhhh....
ada hati jahat n hati baik rupayer..
hehehee..;p


akan ku pertimbangkan...
otak aku nie kekadang betul kekadang tak..
hati jerk kata tak nak pergi..
tapi nanti tetiba lak nak pergi..
so tak payah nak plan-plan..
insyaallah...akan ku pergi jua nanti..

tadi tyer org yang kjer kat stesen bas tuh..

akak..
bas pergi besout ada pukul berapa???

akak tu jawab:
ntahlah adik..akak pow tak tahu

pastuh aku tyer lagi..
kalau bas dari besout ke slim river pukul berapa lak??

akak tu jawab:
ntahlah adik..
akak pow tak tahu..
akak kjer untuk bas lain bukan bas mara

erkkkkkk????

ermmmm...
mcm tu lak...
ish3...


kalau jadi..
petang esok kemungkinann aku g besout..
tak tahulah bas ada kul baper..
aku tunggu jelah kat stesen bas tuh..

nak tahu time die..
aku memang tak tahu..
tak de sape yang boleh aku tyerkan..

No comments: