?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday 1 April 2010

berita yg kuterima itu benar...;p

alhamdulillah.....
kekawan masih ingat lagi tak entry syer yg lepas pasal berita gembira..
hari nie syer nak bgtahu yg sebenaryer...


minggu lepas ...
aku balik umak bibik ( bahasa jawa)
dah lme tak lik umah bibik..
aku balik hanya sekejap jerk..
nak ambik surat yg baru kuterima smlm..
untuk kepastian..


alhamdulillah..berita itu benar..
aku dapat kursus jururawat..
tahun lepas aku ada g interview spa untuk nurse..
sebulan selepas itu aku dapat surat menyatakan nama aku sbg calon simpanan..
alhamdulillah ..tahun nie datang lagi surat menyatakan aku dapat nurse tuh..
rezeki dari allah....aku bersyukur sgt..
nielah berita yg dinantikan olehku ..
sebenaryer nielah permintaan mak ketika aku g interview..
mak berharap benar aku dapat kursus nie..
alhamdulillah..nie hadiah untuk mak n bapak
terima kasih doakan kak iya selama nie..


sekarang nie aku masih menunggu surat kedua..
surat penempatan diriku nanti..
insyaallah....akan ku coretkan dlm blog ku ini nanti..
insyaallah bulan 7 nanti aku mule daftar diri..
wt mse nie aku masih menjalani kehidupan seperti biase..
kjer n kjer..
nak kumpul wet untuk belanja nanti..


terima kasih kekawan sume yg mendoakan untuk syer..;p

4 comments:

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

salam,tahinah sis,semoga semua urusan nanti dipermudahkan,insyaallah.btw saya nak cadangkan sikit,nanti bila sis kerja nanti cuba terapkan lah ye cara islam pada pesakit islam mcm:

ingatkan pesakit tentang bila mana aku sakit DIAlah yang menyembuhkannya

ingatkan mereka jgn lupa ibadat ketika sakit

sesungguhnya ketika sakit,insyaallah ampunkan dosa-dosa kecil kita

apabila kita sakit bermakna ALLAH ingatkan kita lebih dari yg lain

ALLAH juga menguji kita ketika sakit,jadi jgn kita cepat melatah dgn kufur padanya

sekadar pandangan dan ingatan buat sis dan juga saya

salam
selamat beramal
:)

nasikputeh said...

besnye dpt jadi nurse..

anyway..

moga sis dpt timba pengalaman kat sane..

wish u all the best...

beautiful_rose said...

salam.....
wah tahniah...dpt gak ko jd jururawat eh...tercapai gak hajat ko.moge ko akn jalani khdupan br y lebih mencabar dgn sabar.jgn jadi mcm aku dpt kehidupan br y semakin bercelaru pulak..huhuuh apakah? =p


sblm ko g,kte jumpe nak tak? ajak dayah dgn nurul skali kte mkn2 kt KFC.lme giler x mkn KFC nieh.huhuuhuh =p

kain_sari said...

tq sume kekawan yg bg komen..
terharu sgt dgn wish korang..
tq sgt tau..;p

to manager tandas klcc:

tq komen..;p
insyaallah akan syer gunakan nasihat awk tuh..terima kasih banyak tau bg ilmu yg berguna..


to nasikputeh:

tq komen...
terima kasih banyak2 wish adik tu..
good luck juga untuk adik tau..;p


to azie:

tq komen..
leh jerk jumper..
aku tgu surat kedua..
nanti kiter msj okiesss...