?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday 20 April 2010

kenangan dgn die...;p


hensem tak die..;p






suke dia ambik gambar time nie..nampak cool jerk..;p





ermm....

mse kjer tadi aku de buka tagged..

sje suke2..dh lme tak buka..

kan kat tagged de yahoomail leh chat



aku tersentap seketika bile nampak jjaka manje2..

dah lme aku lupakan name tuh..

tapi tetibe muncul kembali..

tgn pow gatal..nak ber hai2..;p

de bls..

kakak ..kawan arwah..

kakak yg rapat dgnku



nama nie tak asing bg aku..

orang yang pernah mencuri hatiku hampir setahun yg lalu.

teman rapat..dlm maya

teman susah dan senang..

nak kater sume perfectlah bg aku pasal die.

dh nama pow suke..



aku kenal die pow dlm friendster

mula2 kami chat...setiap kali chat mesti kami tak sefahaman

mesti nak bercakaran lah..

gaduh jerk..

tak tahulah firstime kawan..

rse benci sgt gn die..

xsen sgt..heheee..;p

just kwn2 mcm tu jerk..



kami rapat bile bulan puase 2tahun lepas..

boleh kater setiap hari kami chat...

pas habis kjer...


dielah org yg aku tggu2 nak chat..

sanggup owhhh..

die habis kjer kul 6petang..

aku pula kul 5.30ptg




pas raye..

dgn muka tak malunyer..

aku cakap terus ....aku suke die..

tapi dlm chat jerk..

respond yg baik dari die..

hehehe..

tapi kami tak couple pow...

umo die lebih tua dari aku.

die kjer sbg pereka plan..



bulan 11 2008 die xcident..

sanggup owhh..tggu die sihat..

sebulan lebih tggu..

dlm mse tggu die..

aku selalu tinggalkan mesej kat friendster..

bg kate2 semangat..

walaupow aku tahu die tak baca..

bile buat mcm tuh aku rse tenang ..



pas baik dpt chat jap..

die kne wt kjer luar sampai bulan 4..

sgt sedih gak..tak dgr citer pasal die..

bile dpt chat lik..die sakit..



kne ketumbuhan dlm paru2..

dan tak lme lepas tuh..

die meninggal dunia..

awal bulan 7 tahun lepas....



insan yang aku maksudkan ..

adalah insan didalam gambar di atas..

name azwan...



mse mule2 dapat berita tuh..

mcm nak gugur jantung..

terkejut sgt..

menangis bukan kepalang lah..

sedih sgt..;'(



tak leh tgk gambar die..

tak leh tgk no telefon die..

tak leh tgk mail die..

dan macam2lah kenangan dgn die...

aku mesti nangis..

air mata tuh mesti kua gak..

walaupow aku dh cool..wt biase jerk..



lame gak aku ambik mse..

surah al-fatihah n yassin lah peneman aku ketika itu

aku mencari kekuatan untuk diri aku..

sesungguhnyer..

amat berat bgku untuk menerima hakikat

yang die telah pergi untuk selamayer..



sekarang ..

alhamdulillah..aku dh dapat terima hakikat

aku dapat lupakan namenyer dan kenangannya seketika..

masih ingat...

tapi lebih baik keadaan aku sekarang daripada dulu



pesanan terakhir darinyer..

jaga diri bebaik..

ingat kat die..

dan die selalu rindu n tgk ila dari jauh..



ila tak pernah lupakan wan

ila ingat lagi pesanan wan..

ila tak pernah lupa untuk mendoakan wan disana

sehingga kini..

terima kasih kerna pernah berikan kebahagiaan

kepada ila walaupow hanyer seketika..

kekadang hati nie rindu gak..

tapi kehidupan mesti diteruskan..;p

aku kne kuat dan tabah

untuk menghadapi kehidupan yg mendatang..




al-fatihah..

untuk arwah abg wan..












2 comments:

aCik GeE cHoMeY said...

ermmm...alfatihah...
ade ye kawan dalan alam maya nie walaupun x penah jumpa...x pe la..2kenangan manis buat awak...doakan dier smpi biler2:-)

kain_sari said...

hehehe..;p
adalah...tq komen