?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday 2 April 2010

Al-fatihah...

seperti yang kiter sume sedia maklum...
hari nie kiter sume kehilangan seorang anak seni dan pelawak.
petikan dibawah syer ambil dari murai.com.my


kekawan sume..
mari kiter sama2 sedekahkan surah al-fatihah untuk arwah..



KUALA LUMPUR, 2 APRIL 2010 : Pemergian pelawak dan penyampai radio, Din Beramboi yang meninggal dunia akibat diserang penyakit sindrom kejutan denggi di Wad ICU, Hospital Selayang pada jam 12.30 tengah lama tadi ternyata cukup dirasai kita semua.



Tidak ada siapa pun yang akan menafikan bakat dan kehebatannya sebagai seorang anak seni yang cukup unik dan serba-boleh. Lawaknya, tawanya, gelagatnya, sikap gila-gilanya yang spontan, mencuit hati serta bersahaja itu pastinya akan membuatkan kita rindu padanya.



Hanya akan ada seorang saja Din Beramboi yang terpahat dalam jiwa kita semua. Namun, Allahyarham Din Beramboi atau nama sebenarnya Mior Ahmad Fuad Mior Badri, 44, telah pun selamat disemadikan di Tanah Perkuburan Bukit legong taman ehsan,kepong kira-kira jam 11 pagi tadi.



( syer hanya ambil sedikit sahaja petikan dari murai.com.my,selebihnyer kekawan sume leh layari ke murai.com.my)..okiesss...;p



semoga keluarga arwah pak din tabah menghadapi dugaan nie..



al-fatihah...

No comments: