?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, 4 April 2010

menghargai mase yang ada..;p

selamat berhari minggu sume...;p


hari nie aku bangun awal....
settlekan paper yg patut..


seperti yang sedia maklum...
tinggal bpe bulan je aku di kds..
so setiap mse yg ada,aku di kds..amatlah aku hargai
tak nak sia2kan...;p


hari nie aku mule mencari maklumat...
mencari maklumat tentang benda yg aku akan belajar nanti..
ewahh3...lum belajar lagi dh sibuk nak cari maklumat..
heheheee..;p
semangat tul..


bukan per..aku cume nak tahu serba sedikit benda yg akan aku belajar nanti
so belajar nanti, tak delah terkejut kalau belajar benda yg pelik2
sbb dh de sedikit ilmu..


kekawan yg dh masuk bidang nie telah aku hubungi..
sibuk tyer itu n ini kat meka..
thanks u all sudi bg info
so delah serba sedikit info...
setiap minggu aku tak mis beli berita mingguan ( utusan malaysia)
sbb suke bce artikel dlm tuh..de info tentang kesihatan...


sekarang nie bukan mase main2 bgku...
kemudahan internet yg doktor kasi...
tak nak aku sia2kan...
doktor kasi gune..thanks doc..;p


1 masalah bgku....
ermmm...mestilah bahasa inggeris..
sile belajar n belajar yer cik zila..
huhuhu..
bile nak pandai nie...
kalau bab nie memang lemah..


untuk keyakinan diri..

jgn putus asa ok..
yakin yg zila leh wat...
cayok3..;p
rajin tyer kat org2 yg tahu...ok

de sape2 yg leh tolong tak...???
aku mencari mangsa..hehee..;p

4 comments:

nasikputeh said...

i pandai sgt bi u..

i blaja kat tv je..

tp bi i ni lain siket la..

bi=bahasa indonesia..

bole?

hehe...

kain_sari said...

hehehe,,,;p
tq komen...

lorr...bahasa tuh kiter dh mahirlah...

hehehe...;p
nie mesti peminta citer indon nie..;p

blueCITY® said...

salam dik,
selamat berhari minggu
buat yg terbaik dihari ini dgn rehat or apa2 yg bermanfaat kan,
study first okay, blogging second ekekekek...

caiyok, good luck for ur exam

kain_sari said...

to akak bluecity
tq komen..;p

ok..adik dgr nasihat akak tuh...
tq so much..;p