?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday 30 April 2010

selamat pengantin baru...;p



...i suke tau!!!!!..;p..hik3




minggu nie dua orang sepupu aku kawen..
sebelah mak sorang..
sebelah ayah sorang..
dua-dua perempuan..


tapi mereka tak lah kawen serentak..
sebelah mak 1 mei ( sabtu)
sebelah ayah 2 mei ( ahad)


sebelah mak aku rapat..
sebelah ayah tak bape rapat..
cume kenal gituh2 jerk..


dua2 aku tak dapat g tgk..
sebelah mak aku dah pergi awal2..
aku ambik cuti hari selasa sampailah pagi tadi..
tolong paper yang patut..
tak baik lak tak datang kenduri...nie dh g tolong
rasa tak terkilan sangat...tak dapat g
sebelah ayah aku just bg hadiah n wet salam..
tak dapat nak lik kampung..


nie pow aku dah demam + selsema + sakit perut..
mungkin tersalah makan..atau penat menolong family pacik aku
simple jerk die buat...tak bersanding pow..
sebelah ayah tak tahulah camne..


paper pow..


aku nak wish..

selamat penagntin buat kak zila dan suami( sebelah mak)
selamat pengantin baru buat ejan dan suami(sebelah ayah)


semoga kekal bahagia sehingga ke akhir hayat
.............amin...;p.............

No comments: