?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday 2 April 2010

kene senggugut..huhuu..;'(

pagi nie dh rse len mcm...
dari semalam lagi..
aku dh rse tak sedap badan..
rse lenguh2 pinggang...
huhuhu



pagi nie aku kjer mcm biase..
bile petang aku masuk jap..
g cek..rupenyer aku kne bendera jepun..
alhamdulillah..;p


tapi seperti biase..
perkara yg aku tak leh nak elakkan..
mesti kne senggugut..
dasyat owhhhh....aku nie
mesti tak g kjerlah..
guling2 kat atas tilam delah..


harap esok ok dah..
tak tahan nie...siap tel mak..
tapi bukan tel sbb ngadu sakit lah..
kiter dh selalu telefon semenjak kebelakangan nie
kebetulan mak tak sihat..so sgt risau owhh..;p
mak suh mkn obat..hehehe..;p
anak mak tak leh makan obat..konfem period nie tak teratur..
tak mau mkn..


takpe2..tahan sakit jap..
dugaan2..;p
sabaryer cik zila.....jap je tuh...
senyum jerk..kuranglah sakit tuh..;p
hik3..boleh lak camtuh..;p

No comments: