?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday 17 April 2010

aku tak bawa hanphone dah...

minta maaf sume...
tak update ....


marah punyer pasal..hik3..;p
sekarang pow still de rse marah lagi...


ermmm...
boy tuh still kacau kiter lagi..
huhuhuhu....tak suke..
sekarang main ugut2 lak die..
beraninyer..


so beberapa hari nie..
kiter tak bawa handphone g kjer ker..kat mne2 sekali pow
kiter tinggalkan die kat hostel..
ada sampai 1 tahap..
kiter cakap dgn dayah n nurul..


kiter nak tukar no telefonlah...
boy tuh kacau kiter..
sekarang dh pandai main ugut2 lak..
benci tul..
dayah n nurul cakap..
wat tak tahu jerk gn die...
nanti lame2 die tak layan dh..
kecuali kalau ko layan pastu cakap marah2 kat die
die lagi suke..


ok..
kiter dgr kata2 nurul n dayah...
wt bodoh jerk..
memang kiter dh wt bodoh pas malam tuh
biarlah handphone tuh..


kekawan atau sesaper yg call..
maaf..tak dapat angkat..
tapi kiter janji akan call balik
ok...
sekarang nie jerk tak leh..
angin gh tak baik..
mood pow tak baper ok....


kiter memang tak suke die..
dia yg perasan..
kiter memang anggap die kwn jerk..tak de lebih dari tuh..
kiter memang tak pernah layan die...
pesal lak die leh suke kat kiter..
kiter hanya jumpe sekali jerk..
macamne lah die leh jadi tergila2 kat kiter mcm nie..
memang manusia pelik.
isssh3.....


ermmm...
sabar jelah..
memang dugaan aku agaknyer kali nie..
fikiran aku memang tak tenang selagi handphone 2 asyik berbunyi2 jerk..
kalau tak bunyi call ..bunyi mesej..
pening...


ya allah....
sungguh hebat ujian yang kau beri ini ya allah..
tabahkanlah dan kuatkanlah diriku ini untuk menghadapi ujianmu ini ya allah

5 comments:

beautiful_rose said...

wt mcm care aku.....

ko bwk je hp mcm base then ko silent jerk...kalo die sms @ call,jgn layan.x pon ko soh je dktr @ zaki jwb call tu.x pon ko bg no die kt ak meh sini ak psiko die sampai die trauma.
tu jns org x phm bahase tu bole lak nk ugut2.org da x suke nk pakse2 lak.die pk die bgus sgt ke? mcm hampeh je...muke x malu org da x nak lg mo terhegeh2.,aku benci tol dgn org mcm nie.
dah2 ko jgn layan no hp ko jgn tuka bia je.esok2 die da penat die bhnti la tuh.org gile mmg mcm tu.ko wt x tau je....

nasikputeh said...

sewel btol la..
aku pon penah kene camni..
bukan takat ugut.. dia siap sebar cite bukan2 pasal aku sbb xnak layan dia..
tapi aku wat diam jela. last2 die give up. tapi lama gak lah nk tunggu dia give up. setahun. so, nasihat aku. sabar je. sampai masa dia akan give up.

kain_sari said...

terima kasih kepada kekawan yg sudi komen...;p
azie...:..budak nie ko kenal..


nasik puteh.:..nie firstime kne..tu pasal sakit sgt rsenyer..huhuhu

beautiful_rose said...

aku knl????
x kan la mamat mse skola tu dulu kot.....

kain_sari said...

mamat kjer kat kedai hp sebelah bakti tuh..
jgn kawan gn die..gilo die tuh..