?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday 24 April 2010

memekak jelah...ish

malam nie mood tak baper nak baik...

mood tak baper baik nie tak baper bagus untuk diri..
mesti nak marah jerk..


sile cool kan diri anda..
hehehee..;p


telefon klinik asyik berdering jerk dari habis waktu kjer petang tadi
sampai sekarng nie..
sakit telinga aku yang dengar nie..


last sekali...
aku cabut wayar telefon tuh..

haaaaaaaa............
fuhhhh..
lega dah jiwa nie..
tenang dah otak aku nie..


tak de dah bunyi kring3..
memekak jerk.....ish


hari sabtu klinik buka separuh hari jerk..
ahad tutup..

so jgn berdering2...


tak kan dilayan...okiesssss...
nak call2 hari isnin nanti..


isnin nanti aku sambung lik wayar telefon tuh
hehehehe...;p



aku tgh berhati jahat sekarang nie...
alah..
bukan tak biase...

doktor dh bg greenligt...
tak yah angkat telefon time luar waktu bekerja..

so sebarang panggilan masuk..
tidak akan dilyan sama sekali...
harap maklum...

3 comments:

nasikputeh said...

haha
garangnye cik nurse..


(nurse ke? sori kalo x betul)

beautiful_rose said...

good.......... =p

kain_sari said...

to nasik puteh..:
lum de lagi pangkat nurse...

azie:
mcm biase...;p