?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday 2 February 2010

Terlajak...huhuhu

semalam aku memang tido mampossss.............siut
ntah naper aku memang tak terjaga langsung....dh lah semalam hari isnin..
hari kjerlah bukan hari sabtu atau ahad..
bukan main nyenyak lagi aku tido...
terlajak giler....memang aku tak leh lupa pasal semalam..


nasib baik de org yang baik hati call..tapi lambat dh
kul baper aku terjaga..kul 7.55pagi..
terkejut beruk aku...
per lagi terkejar2.....
klinik tak kemas lagi......dh lewat nie...
cepat2..aku suh nurul mandi dlu..
bia aku settle klinik...masuk kjer kul 8.30pagi..
fuhhhhh..nasib baik klinik tak jauh..kalau tak ..tak tau nak ckp

lagi kesian dgn minah sorang nie...sape lagi kalau bukan dayah..
dayah kater ada bg mesej dgn call kat maxis aku..
aku tul2 tak dengar....hp tuh memang rosak..
camne lah aku nak dgr..die dh de kat lua klinik kul 6.30 pagi lagi..
aku bangun kul 7.55...1jam lebih minah tuh tggu
aku dh tahu die akan mengamuk...so aku senyap jelah..
memang tak sedar giler...
so tak leh nak marah die....silap aku gak..
nurul pow 2x5 gak dgn aku....masing2 tido mamposss....

semalam memang sejarah bagi aku....tido mamposss...
aku dh minta maaf kat dayah...
memang aku rse bersalah dgn die...
die marah giler dgn aku...
aku senyap je..tak mau lawan walaupow kebiasaanyer kami akan bercakaran menegakkan per yg patut..
tapi semalam tak ada lagi pertengkaran.....sbb silap aku sendiri..
die masuk kejer jer terus senyap..
aku cakap..die senyap jerk...
die tengah marah kalau mcm tuh gaya die..
aku ajak borak..tak der respon..
dh patient ramai baru de nak borak..
moood die dh ok....
die kjer jap jerk...
petang,sok n lusa de interview..
alhamdulillah die nak gak cakap gak dgn aku..:)
aku tetap cakap byakali minta maaf..ceria dh muke die
maafkan aku erkk...huhuhu

No comments: