?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday 9 February 2010

cubaan si penagih untuk mengorat...uweks.....!!


hari nie kjer macam biase.....
hari nie aku rase cukup menyampah dengan sorang mamat penagih nie...
walaupow bukan aku yang ditegur...
tapi aku memang tak suke dia....
tak kirelah dia datang secara baik ke..sopan ker..pe ker..
aku pedulik per dgn dia..
memang aku tak leh tgk muker dia...
korang nak kutuk aku pow...aku pedulik per..
sebab korang tak kene dan rase pe yg aku rse..
ye..aku memang de rse dendam....hahahaa
kerna sorang mamat nie ..
aku benci semua penagih yang ambik ubat kat klinik nie...
sorry..aku lum de belas kasihan sama korang sume nie...
sebab per....
korang datang memang lah secara sopan pada mulanye..pastuh....
lme2..korang dh tak sopan dh..
harap mse mula2 daftar je buat2 muka baik konon..
perrrrrrrgiiiiiilah....
pui.....nak termuntah aku..
tak yah lah wt muker kesian minta simpati..
aku tak heran dgn korang nie...
opppppsss.......kepada kekawan yg bce entry aku nie jgn salah faham lak..
aku tak maksudkan semua penagih seluruh bumi malaysia nie..
hanya di bumi slim river sahaja dan hanya yg ambik ubat kurangkan ketagihan
di klinik tempat aku kjer sekarang nie jerk...( sila jgn salah faham okies..)
petang tadi....dlm kul 3lebih..aku dh tak wt tuk daftar patient..
wat kjer len...tapi still dekat dgn pc..
nurul yg wt bahagian daftar..
sbb aku nak die tahu kjer bahagian tuh..
datang mamat nie....
kalau dh daftar tak reti2 duduk ker pakcik oooi..
nie lagi datang dekat sgt gn nurul...
igt nak tyer per..
rupayer ada hati nak ngorat..
tyer pkerja baru ker..duduk mne..nme saper...
kalau setakat tuh...aku tak heran...
tapi ko bagi kenyataan palsu yg sememangnyer salah..
nak tipu agak2lah oooooooiii...
ko igt aku tak ada mata..telinga..mulut n bukti per yg ko cakap tuh..
cakap siang pandang2lah...
tak yah nak babitkan klinik nie...
konon teror sgtlah tuh...
hebat sgt ke setakat ambik ubat tuh..
aku bukan tak tahu ko dh salah gunakan ubat tuh..
tgk muka ko..badan ko...kalau org tul2 nk insaf..
badan kembali normal..tak terus kurus cengkung tak rupa mcm badan org dh.
mcm aku tak pernah nampak ko datang dgn lalog (khayal)..cakap pow dh tak betul
sorrylah..aku memang tak bg kesian kat ko pow...
ko datang pow aku tak pernah nak pandang..tyer..panggil bile time ko tuk msuk bilik doktor...
ye..aku memang keji..tak ada hati perut tuk ko...
tak pedulik pow ko de ke tak..
sebab per....
sebab ko pernah sakitkan hati aku...sbb ko dh wt aku takut n berdendam dgn golongan org seperti ko...
aku igt lagi...
mase tuh aku baru beberapa minggu masuk kjer ke klinik nie...
kebetulan mse tuh musim sakit wabak chikungunya..
mse tuh ramai patient..terlalu ramai..
bersesak2 klinik dgn patient..
aku yg baru bljr tuk kjer2 klinik nie....
mestilah tak kenal ko..nme ko saper..bukan ko sorang yg aku jumper..
dh beratus2 aku jumper n daftar dlm klinik nie..
ko igt aku igt nme ko,,,muke ko...
ko memang terlalu kurang ajar...dlu ko daftar nme di klinik nie..wt muke baik
bg nme .....tggu giliran tuk dipanggil..
tapi tidak mse tuh....
ko dtg terus duduk...padahal ketika tuh ko leh nampak..
klinik terlalu ramai patient...sampai berdiri2 hingga lua klinik..
sepatutyer ko bg tahu nme..daftarlah nme seperti biase..bukannyer ko buta dan tak leh bce
nie tidak...ko buat bodoh dan terus duduk
ko igt kami tukang teropong setiap org yg kua dan msuk klinik nie..
mase tuh aku masih mentah dgn kjer2 klinik nie..tapi aku dh leh wt kjer
walaupow masih baru...kerna pengalaman kjer yg lepas
tetibe ko maki dan hamun aku depan semua patient..
terlalu kasar bahasa ko..aku masih igt lagi kata2 yg ko lontarkan kepadaku
padahal ketika aku tak tahu paper...per salah aku..
ko maki aku depan2 patient seolah2 aku yg bersalah..
korang boleh bayangkan...
betapa malunyer aku ketika tuh...sedangkan aku terpinga2 terkejut dgn kata2 die
depan tu gak air mata aku mengalir...pedih dan sungguh pedih kata2 tuh
depan semua patient..ramai...bukan sorang dua
patient semua tgk...masuk bilik doktor dan panggil nme ko
doktor nampak aku menangis...aku masuk bilik tengah..tersedu2 aku nangis..
doktor marah ko lik..padan muka ko...!!!!!!!!
tapi aku tetap benci ko!!!!!
bukan tu sjer....aku igt aku tak kan jumper ko lagi..
tak lame pastuh..ko memang kurang ajar....
ko tak dapat bende tuh dahlah...blah lah...
naper ko datang lagi kat depan aku..pesal tak mampoooos jerk...
memang aku sedang emo skrg nie...pedih
mse wabak chikungunya...kami semua kne
kami bergilir sakit..aku,azie,dayah dan doktor
so klinik knelah tutup...dh semua tak sihat
petang tuh aku lik bersendirian.....nak balik umah makcik
aku igt nak tggu bas kat depan maybank pas kua wet
aku ikut lorong terdekat..
aku igt tak de org..
tanpa ku sedari de orang yg mengikut aku dari belakang...
dia naik motor...
aku berjalan dgn pantas..tapi
orang jalan kaki dgn org naik motor..mestilah kalah
korang tahu...saper yg ekori aku tuh...
mamat tuh....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ohhhhhhh napelah malang nasib aku time tuh..
muka yg aku benci tuh gak aku jumper..
dgn lalog yer dia tyer bile leh ambik ubat tuh..klinik buke bila??
pe perasaan aku time tuh....
bengong.....mestilah takut..
sampai camtu sekali diorg nie...betapa aku takut time tuh
niat nak ambik wet terus cancel
nak mampooos.....kalau die rompak aku camne...
dahlah dia maki aku....tak cukup tuh dia ekori pergerakan aku...
kurang ajar......klinik len tu de jual...g lah sne
ermmm...kekadang aku tak faham....
bukan aku tak tyer dgn doktor...pe fungsi2 ubat tuh..
baper byk yg perlu di ambil
leh bertahan bper hari...ko igt aku tak tahu ke pasal obat2 nie..
hari nie ko lagi nak tunjuk ko tu hebat sgt dgn ambik bende tuh..
sorry erkk...
pesal aku lak nak marah..padahal die kacau nurul bukan aku..
ya..semua ada sebab
sebab nurul adalah sepupu aku...
kat sini hanya ada aku..
die adalah dibawah pengawasan aku...dan tanggungjawab aku
mak n ayah telah bg amanah jge die dgn baik
bukan niat aku nak control dia...tapi aku tak nak die di ganggu oleh
makhluk2 asing seperti meka....
aku tak nak nurul kne macam aku dlu..
memang aku tak kn berkompromi dgn meka kalau paper jadi kat nurul
buatlah...kalau berani....
buat mamat nie...
aku tak kn layan ko..sorry
biarlah ko kater aku sombong..
ya memang aku sombong..sombong dgn ko dan geng2 seperti ko
lantaklah ko nak kater paper pow..
tapi ko jgn lupa bahawa negara kiter ada undang2....
balai polis tuh pow dekat jerk...
ko pow bukan tak biase kua masuk lokap kerna hal2 keji ko tuh
masih tak insaf walaupow adik ko dh meninggal kerna ketagihan..
kerna salah gunakan ubat nie...
kiter hanya membantu..tetapi yg ingin berubah hanyalah diri ko sendiri..
wassalam......


























3 comments:

sue said...

salam..maaf sebab nak tanya.. bleh ke jual ubat kat penagih kalau dah tahu dia penagih? rasa mcm x bleh coz silap2 doktor tu bleh digantung lesennya, ke sy yg silap.. kurang arif sket bab2 ni..

kain_sari said...

nie ubat untuk kurangkan ketagihan...ubat nie terkawal..ubat nie ada je kat hospital..selain kat cni ..meka leh jerk ambik kat hospital..jgn salah faham..ubat nie bukan untuk memperbanyakan lagi penagih tapi nak membantu para penagih daripada terus ketagih dgn dadah..tapi biase penagih nie salah gunakan ubat nie..kami jual sbb dh berlesen..hanya klinik2 tertentu je ada ubat nie.

beautiful_rose said...

salam....
zila die wt hal lg ker?
hampas tol lah
die cube nak racun pikiran pekeje baru ker?
ko hambat jerk die dgn penyapu.
aku pon mmg nyampah giler tgk muke die tuh.da la kurang ajar suke sgt nak tunjuk bagus..pnh skali tuh die mcm nak cr pasal time tuh aku jge pc daftar,die g sepah2 vitamin kat rak dpn .mengong tol!


to sue : sue,ubt tuh ubt kawalan dn dktr mmg de lesen dn kursus tok jual ubt2 nieh.ini bkn ubt terlarang ubt nieh mmg dah di sahkan di bawah KKM.so,ubt ini dibenarkan utk jualan pd org2 tertentu dn mengikut dos......dan ubt ini just le do beli melalui dktr saja,kaunter tidak akn di keluarkan.