?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, 2 February 2010

makcik..syer minta maaf..huhuhu

1/2/10 (isnin)

( ini kisah semalam)
hari nie memang malang sangat rsenyer...
bangun lambat..pastuh dh wt silap lak tuh...

sebenaryer aku rse bersalah kepada sorang makcik tuh...
memang rse bersalah sangat..sampai terbawa2 dlm tido...
korang nak tahu...nanti aku citer..

dlm2 banyak perkara...dlm kjer seharianku...
aku akan rse bersalah biler tul2 aku rse dah buat 1 kesilapan...
tu memang tul2 akan berkesan sgt dlm diri aku..

contoh semalam...
de sorang patient (makcik) bawa mak die buat rawatan..
dh settle ambik rawatan...makcik tuh ambik obat wakil mak die..
antara ubat yg die ambik

t.gascoal
t sturgeron
t. gingko
t pedivit

so ubat pedivit tuh memang besar..makcik tuh minta tukar.so tukar kpd t bco.
sepatutnyer harga pow lainlah..sbb nak ikutkan seblm tukar caj RM35.
lepas tukar still caj RM35
makcik tuh kater tak kurang ker harga..
aku kater sama jerk...(laju jerk aku jawab tanpa berfikir)
so makcik tuh byr je lah RM35.

pagi semalam memang ramai patient..biaselah hari isnin memang ramai org
biase aku akan kire dgn betul harga2 ubat..
mungkin sbb bangun lambat..bermasam muker dgn dayah..patient ramai..berkejar2 wt urine drug..sampai terpengaruh time kire obat..

sepatutnye harga obat adalah RM30 jerk..bile dh tukar ubat jadi RM27
tapi aku dh tercaj RM35...so dh terlebih caj RM8
aku nampak jer makcik tuh memimpin tgn makyer kua dr klinik..
tapi sungguh berat mulut n kaki ku utk pergi pulangkan wet tuh..
ya allah ...per dh aku buat nie...

sungguh kekawan...
aku memang rse bersalah dgn makcik tuh..
sepanjang solat...sebelum tido n bangun tido...dan hari nie aku still lagi tak terlepas
dr rse bersalah...
aku berdoa...moga allah ampunkan dosa aku...halalkan rezekiku...
aku takut..sungguh...tak tipu

setiap hari aku akan berdoa...ketika solat,sebelum tido n bangun tido..
memohon keampunan...mohon rezeki yg halal dlm kehidupan harianku..
aku juga insan biase..yang tak terlepas daripada melakukan kesilapan

melakukan kesalahan kecil mahu pow besar..
kiter leh minta keampunan n taubat kpd allah..

melakukan kesalahan sesama insan..kiter kne minta maaf dgn org tu balik
( skrg nie aku dh wt salah kat org,harap2 makcik tuh maafkan aku..)
aku memang rse bersalah skrg nie..selagi tak jumpa makcik tuh balik..huhuhu

macam tuh gak jika de wat silap dgn yang lain..minta maaf cepat..
mohon maaf bukan untuk sesuka hati..tapi perlu seikhlas hati..:)

ini kisah aku semalam..
memang sehingga saat nie aku still rse bersalah..
tapi alhamdulillah masih leh wt kjer..:)


korang pernah tak rse macam yang aku rse sekarang nie...:)

5 comments:

zeqzeq said...

jika tak jumpa sedekahkan pada masjid yg baki..

tunggu tolak pahala BESOK sana hee..akan jumpa juga kan

zeqzeq said...

besok tanpa sedar makcik tu dah dapat pahala..

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

sokong ckp zeqzeq tu..

kain_sari said...

tq u all bg komen...:)

zari said...

Kat mana boleh beli pedivit? Tolong.