?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday 27 February 2010

pandai gak anak mak nie masak erkk..;p

heheee
hari nie kjer sekejap jerk
kul 8.30-12.30 sajork


perut aku lapar dh berbunyi2...
maka haruslah wajib dituruti
kalau tak masuk angin nanti
bukan aku sorang..dayah pow 2x5 dgn aku


aku paksa dayah tuk memasak..
hehehehe..
masak sama2..nanti dia tak nak lak tolong


barang2 aku beli..
hari nie tak tau masak pe sebenaryer
hemtam jelah...
aku nampak sayur jerk kt kedai tuh
aku pow li sayur pelbagai..


lik2 hostel baru cakap..nk try sayur masak lemaklah
menu untuk dayah pe lagi kalau bukan sardin tumis die
aku tak kisah lauk per cume wajib de sayur
kalau x mati kutu aku tak de sayur
aku adalah hantu makan sayur..
tak sedaplah kalau mkn tanpa sayur..
rse tak lengkap jerk rutin makanan aku hari nie


makanyer menu hari nie..ikansardin masak tumis
dgn sayur campur masak lemak..
dayah masak sardin...aku masak sayur..


sebenaryer nie pertama kali aku masak sayur masak lemak
aku tak tau masak...so kali nie aku tul2 nk try
cakap dgn dayah..kalau tak sedap..jgn marah..kiter mkn sama2 yer..
camtu gak lah dgn dayah..kami tak tahu masak
skrg tgh berdikari masak..
nasi tak yah susah2..gune periuk nasi elektrik baru..( jimat)


akhiryer jadi gak...alhamdulilah..
pandai gak anak mak nie masak..
bertambah2 kami mkn..
kire dh luluslah nie masak lemak...masak kari dh lulus..
byk menu dh try..suke3..;p


harap maaf..gambar tak de..
tak ambik pow...
dh habis licin masuk kat dlm perut kami..
hik3..;p

No comments: