?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday 19 February 2010

tak kusangka..kiter bertemu kembali...

kisahyer ....

semalam aku memang menghadap facebook memanjang..

sbb per..

sbb nak tgk per bende alah tuh..

almaklumlah aku baru nak belajar gne fb

sebelum nie aku tgk jerk bile azie gne fb..

tapi tak pernah kuhiraukan..




mse aku lik kampung halaman hari tuh..

jumpe kwn baik aku...

perkataan yg first die tyer...

ko ada facebook tak...

best men bende tuh..

sbb dapat jumpe kekawan lme..

senang jerk nak cari meka..

aku just cakap ada fb tapi tak aktif..




betul kekawan...

sebelum nie aku rse lantaklah bende tuh..

tak de per yg menarik..

lagi pow memang aku tak faham camne nak gne fb..

so bile teringat kawan cakap camtuh..

hari nie aku tilik2 fb aku..

per yg kurang aku tambah..

per yg aku tak tahu tyer doktor..

aku tak malu bile bising2 tyer itu ini kat doktor..

demi ilmu..tak salah kn nak tyer..

hehehe...

kjer tetap kjer..

mse free lah sibuk aku tyer itu ini..;p




korang jgn gelak dan tak cayer lak kalau aku kater

aku sanggup bawa kamus bm-bi

demi nak tahu per setiap perkataan bi dlm fb

nak kutuk..kutuklah..

aku pedulik per..memang tak pandai pow

semua bende yg aku men dlm tenet nie..

aku akan bawa kamus..

tak selalu..kekadang..

sekarang makin kerap....sbb dlu azie ada

paper hal tyer die..skrg nak pandai kne usaha sendiri..hehehe..;p




bile kawan kater klik je nme sape yg kiter nak..dapat jer

so tgn aku gatal nie..carilah nme seseorang tuh

ha....sekali ko

kelua terus muka die

terkejut oden..;p

tak sangka die de gak dlm fb

korang rse aku add die ker??

harap maaf..jawapannyer tidaklah..

itu kisah silam

tak mau ungkit2 lagi



mula2 kawan..pastuh abg angkat..pastuh terangkat

tapi tak lme sebulan jerk..

sbb aku saper...

terlalu kerdil di mata die..

kan aku pernah kata..dlm banyak hal

jgn babitkan ibuku okies..

sgtlah benci...

aku sedar diri nie tak layak tuk sesaper mse tuh

aku tak kjer lagi..

pas bljr..aku tolong mak masuk n klua kebun..

aku bukan senang..so harus sedar diri ini..

aku tak cantik ..comot jerk..

mse aku byk hbs bersama mak..cari pendapatan

tapi ko tak faham..

ko igt aku bersuka ria dan tak punyer mse depan

ko marah aku..



ermmm...

akhiryer buat per nak sakitkan jiwa sendiri

aku minta putuslah..

hehee..;p

aku bahagia bersama mak.bapak n family aku

aku akan igt dan semat dlm diri..

family aku lebih penting daripada segalanya

sbb mse susah n senang..meka sentiase bersama.

bukan bf..bukan kekawan

ada gak kwn susah senang..tapi tak semua


nak elak tak leh..

sbb kemana jua kiter pergi

suatu hari nanti akan jumpe gak

dunia nie kecik jerk..

so tak yah nak elak2..

bia jelah..

kalu jumpe tegurlah..kalu tak.

wat tak tahu jerk..

hehee..;p




No comments: