?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday 23 February 2010

salah ker jika aku bercakap benar..aku sudah berpunyer..

aku rse citer nie tak penting..
tapi yang tak penting inilah yang buat kepala otak aku pening
naper erkkk??


alkisahnyer...
begini..jeng..jeng..jeng..;p
hehee..


aku sebenaryer sunyi..
sunyi tanpa teman..
teman itu maksudnyer kawanlah..
kawan datang dan pergi..
heran aku...


lagi-lagi orang lelaki..
kawan perempuan tu ada..nasib meka ada...;p
yang kaum adam nie..
aku tul-tul tak faham..
naper kalau kawan kne single jerk..
kalau dh de couple pow tak leh kawan gak ker..
teruk sangat ker...
ingat org dh bercouple nie tak leh ada kwn lain ker??
meka tak de hak nak rse de kwn lain ker..
ingat couple nie mcm suami isteri ker??
asyik nak kne berkepit jerk..


hello!!!!!!!!!!
aku bukan macam itu erkk...
aku cakap jujur salah...kalau tak jujur lagilah salah..
ish3...
pe lah..


aku rase dh dipihak yg betul..
so ....lantaklah..
aku pow tak heran kalau macam tu gayanyer..
kat dunia ini masih ramai lagi org yg leh dibuat kawan..
hilang sorang tak bermakna kiter hilang semuanyer..
tul tak kekawan..???
janji hati mesti baik..;p
peace!!!

No comments: