?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday 25 February 2010

periuk nasi baru..;p..suke3

rest time now..;p
biase aku coret blog time mlm..
hari nie rajin cikit..nak coret awal..
pinjam pc doktor jap..hik3..;p
sile jgn jeles yer..


tadi aku n dayah plan nk g mkn abc kt kedai mara..
alih3 kedai tutup..cancel
pastuh kitorang g tgk periuk nasi..
tu aku punyer plan..
dh lme ngidam nak beli periuk nasi..
tapi tak juga terbeli2 lagi
alhamdulillah..
kali nie aku usahakan juga..


periuk nasinyer taklah besar..
tapi cukuplah tuk umat hostel tuh
3org jerk..
pasni tak yah susah2 masak nasi gune dapur..



bukan per..
masak gune dapur ok gak..
tapi tak berbaloi2..sbb bile basuh periuk mesti banyak lebihan @ sisa2 nasi
almaklumlah masak pakai dapur..
so sgtlah membazir dan tak wajar..


aku korbankan wet gaji aku..
tapi aku cakap awal2..
kalau andaikata aku berhijrah kjer nanti..
aku bawa periuk tuh sekali...hik3..
keji kn..kn..
sbb gune wet sendiri..
dayah pow setuju..sbb dayah pow de gak barang die
sendiri mau ingatlah..
nie beli non paksaan..
sukarela...
so non gaduh3...kiter gune sama2..
jimat sama2 okies..;p


harga periuk nasi pow sume dh RM50 keatas
aku beli tu pow RM65....
ngorat-ngorat cikit untie kedai tuh..dapatlah RM60 sajo..
ok lah tuh...
barang2 kalau kecik2..makin mahal harga die..
amboi....rse tersekat kerongkong nie nengok harga..
hik3..;p
aku sgtlah kedekut bab2 nie..
nak yg harga berpatutan jerk..
iyolah...sbg pengguna kne bijak berbelanja..
tul x kekawan..???..;p



oklah..aku nak cau dlu..
nak g solat..kul nanti nak msuk kjer lik..



wassalam...;p

No comments: