?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday 4 February 2010

aku geram..geram dgn meka nie..huh

dh 3hari rsenye aku tak update blog nie..
maaf kekawan...bukan tak nak update blog nie..
aku buke jerk blog nie..tapi tak buat paper pow..aku just terjah2 n bce blog2 orang len (jadi silent readers)hehehee....tapi blog sendiri tak nak tulis paper..
thanks kepada kekawan yg sudi bce n jadi kwn blog syer..
terima kasih yg tak terhingga..:P


3hari yg lalu..aku terlalu busy....sbb dayah tak ada...dia cuti
tinggal aku n budak baru...so fikiran lbh tertumpu pada kjer..patient pow ramai
terkejar2 dibuatnya..budak baru masih byk lagi tak tahu..
tapi bukan itu yg aku nak citer..

berbalik dgn tajuk di atas...
sepanjang 3hari kjer nie...still leh cover bila dayah tak ada..
ntah lah....naper ntah de beberapa patient yg aku rse nak belasah jerk..
geram..geram n sgt geram...

why?????why??
semua kaum adam....
naper kamoo..kamoo..kamoo sker sgt ambik bende terlarang nie???
naper???naper semuanya terdiri drpd org melayu..bangsa aku sendiri
teruk sgtkah org melayu nie...
aku tak salahkan semua bangsaku...hanya segelintir jerk jadi camtuh..tapi still ramai org melayu
nme meka hisap dadah??...naper meka sker bende tuh??
apa akan jadi pada generasi melayu akan datang...
aku sendiri tak mengerti..
ya allah..jauhkanlah aku dan ahli keluargaku daripada bende terlarang ini ya allah..amin


aku geram dgn beberapa mamat penagih nie....
kalu dh fikiran de bende tu jerk...macam2 cara meka sanggup buat..
panjang je akal meka nie.....kalau tak dpt bende nie...mcm2 adunan meka leh reka

de 3 org aku rse nak belasah jerk..
sorang india n 2 melayu..

1) mamat india nie
die ambik bende tuh...so nme die mestilah kne daftar..
mcm patient biase yg len gak...tak ada bezanya...lagi2 bile klinik dh gne sistem komputer
automatik maklumat pengambilan bende tuh mesti ar di save..
di dtg dgn cara gengster....tak sopan sungguh....
bile minta ic ( kad pengenalan)..dia kter ada rekod..ooit....aku tak kenal pow ko..
ko masuk klinik dgn tak beradap marah org...pastuh sesedap rse je ckp nme dh de..
bg jelah ic..bukan aku nak pukul ko ke aper...sorry lah ..aku bukan tukang pengingat tuk igt nme ko..walaupow ko dtg beribu kali pow...aku ckp bebaik..ko berani2 nak marah aku erkk..lantak situh...aku pedulik per...


2)mamat melayu 1
mamat nie baru firstime daftar....tapi sungguh ko berlagak..org tyer duk mne..
kl (kuala lumpur lah)xsen ko erkk....aku tak heranlah kl ko tuh...ko memang byk karenah..nasib aku sker diam jerk...senyum sinis jerk aku pandang ko...tgk muker ko pow aku tak nak..ko dtg penuh bergaya n berlagak..lagak org bandar mcm berada...aku layan jer karenah ko..satu persatu ko minta...aku layankan jerk...mc lah..resitlah..ubat nie..ubat tuh...aku tukar2 ubat..aku kuakan semua obat yg ko nak...alih2 ko hanya ambik 1 obat jerk..masyallah..panasyer hati aku..tinggal nak meletup jerk...boleh aku naik angin bile ko minta obat batuk warna hitam..ko minta obat tu gak..mnelah aku tahu dlm setiap obat batuk warna per..ko igt aku kaki obat.
bila ko dh byr..baru aku tahu ko laloq (khayal)...astarfirullahazim...
patutlah ko begituh....ish3...


3)mamat melayu...
nie lagi 1...aku dh terangkan obat yg die bawa tuh..obat tido @ penenang..
tapi dia asyik sebut obat jantung jerk..masyaallah..memang teruji betul kesabaranku..sampai patient yg len geleng kepala...sudah aku tyerkan dgn doktor..doktor pow dh terangkan..naper ko tak faham2..kalau doktor tak cakap @ tak tahu..aku leh terima lagi..tapi ko sendiri tak percaya per yg diperkatakan oleh doktor..memang aku rse nak menyamuk..huh....ko dtg laloq(khayal)..ko tak cakap pow aku dh tahu..ko tgh laloq (khayal).dari ko bercakap pow aku dh tahu..lagi2 bile ko nak gak obat tuh...tu bukan obat jantung pakcik ooooit....tapi obat tido @ penenang...hanya boleh mkn sebiji sekali jerk..kalau terlebih jadi beginilah..cakap org pow ko tak nak cayer..umo bukan org tua..masih muda...



obat tuh hanya untuk kurangkan ketagihan...bukan untuk tujuan len..
nie untuk tolong org2 sebegituh drpd terus gian dgn bende tuh...
kesian lah pada sesiapa yg ada anak2 kecil...still ambik bende tuh..
kiter rse kesian tapi meka....
naper??naper??tak nak berubah...

No comments: