?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday 28 February 2010

hati yang gundah gulana....

hari nie hati ku betul2 gundah gulana ( tul ker aku taip nie )
rase tak sedap hati..
naper erkk..


ermm....
aku buke tenet.....cari tu..cari nie...
maklumat tuh..maklumat nie..
tekan tuh..tekan nie...


macam dh sewel lak hari nie..
ntah fikiran rse buntu..
hati tak tenteram langsung...
tapi still leh gelak ketawa..riang ria


aku tgk dayah sedap jer tido lepas solat subuh...aku rse nk join
tapi mata tak gantok dh..
aku wt kjer paper yg patut..basuh baju,,,kering baju..
sidai baju..angkat baju yg dh kering
aku biarkan campak baju kering atas lantai..pastuh nk try tido mcm dayah
goleng ke kanan..goleng2 ke kiri..
namun mata tetap tak nak pejam..
wahh.....begitu degil mataku ini
baik lipat baju

dlm kul 1..aku masih buntu
daripada biarkan diri ini terus menerus dlm kebuntuan
aku wt aktiviti yg lbh berfaedah
kemas klinik..dapur..meja doktor...cuci tandas dan bilik
pastuh mandi sepuas2yer..
ahhhhhh.......rse tenang seketika jiwa raga ini
lepas solat aku ajk dayah kua g mkn
hujan lebat .....untuk tenangkan fikiran..
mataku liar melihat2 celoteh dan gelagat
setiap pelanggan yg datang ke kedai mkn
sehingga ditegur oleh dayah
naper engkau hari nie???pelik jerk..

aku jawab..tak de paper...sambil tersenyum..;p


biase aku memang macam nie de something yg tak kene..
petanda dtg hari nie...
mungkin esok lusa baru tau per yg terjadi

ya allah..
tenangkanlah hati dan fikiranku ini..

No comments: