?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday 5 February 2010

dulu len..sekarang len..hik3..;p


mase kecik2 comey jerk...budak cute..ramai yg suker..;p






sekarang dh besar......baik gak tapi still de nakal2..hik3..;p
malam nie lebih banyak imbas2 zaman2 kecomelan aku dulu...
walaupow tak de gambar betoi.....korang layan jelah gambar2 cartoon nie...
semuanyer comey2...aku pow memang sker pada yg comey2 nie...
ingat mse kecik2 dlu...aku memang tak de gambar mse kecik..
yg de pow sekeping jerk time aku sakit kne kudis buta....
kulit sensetif...memang payah nak jge....
sampai besar nie...kulit still sensetif..kne jge tul2..kekadang aku lantak kn jerk..hik3
paper pow still putih bersih..terima kasih mak ajar kak iya jge diri ini dgn baik..;p
kalau teringat mse zaman budak2 memang indah...;p i like..
susah senang semua dh rse...kini alhamdulillah...
syukur tak terhingga...dh leh rse sedikit nikmat kesenangan..
dan yg penting family aku ok n bahagia...;p
hidup kne selalu bersyukur n jgn bputus asa...;p
mula2 kne arr susah2 dlu pastuh..insyallah kalu rajin berusaha ...
allah akan balas balik per yg kiter telah usahakan..jgn lupa diri sudahlah..;p
betul kekawan..tu aku tak tipu...
sbb aku sendiri dh alami...
aku tak nak citer kisah lalu....kepayahan dan kesusahan kehidupan aku dlu...
sbb aku lum layak lagi nak berkongsi mengenai itu..
aku masih hijau n byk lagi lum aku lalui..
cukuplah kesusahan dahulu...mengajar aku hidup lebih berdikari
yg pasti jgn lupa berdoa selalu n jgn putus asa..;p
pastuh jgn lupa kat mak n ayah okies..;p
kalau bukan kerna meka..siapalah aku nie..;p
i love my family..
peace!!!!!..;p

1 comment:

beautiful_rose said...

wahhh da letak gmbr yerk...
maju da skang mber aku sorg nieh........
weh,bile nk dtg lawat aku nieh....huhuuhuh