?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday 24 February 2010

rasa macam dipergunakan...tapi kenapa??




aku rasa terkilan..

aku rasa nak marah..

aku rasa sakit hati..

macam-macamlah sekarang nie perasaan aku..



aku dh tolong sekali...

tak cukup mesti minta lagi

naper ntah..

aku sendiri tak faham..




hari tuh bukan aku pekak..bukan aku tak ada

masa tuh aku still igt lagi..

dekat hospital...aku g jenguk ayah die

lik mse tunggu lif..ko ada cakap pasal tuh

masa tuh aku igt bile ko dh cakap macam tuh

aku dh rasa lega..pasnie

tak delah aku susah-susah tolong ko lagi

aku bukan mengharapkan paper caj atau sumbangan

cume sedikit rse terkilan




hari nie ko mesej aku minta tolong..

aku ingat nak minta tolong per...

rupa-rupanyer bende yg aku rasa dh terlepas 1 beban hari tuh

rupanyer ko minta lagi

ish3...geleng kepala aku

aku tyer dayah..

nielah aku tak nak tolong




aku bukan per..

aku dh naik malu jumper doktor..

dh tebal muka aku nie..

rasanyer dh lebih 3x aku tolong

huhuhu...

tu pow aku tak minta caj atau bayaran pow

sbb doktor kata bagi ..tak yah bayar

mula2 tuh aku leh tahan lagi...aku malu sbb macam

aku dh perdagangkan klinik nie tuk bende tuh

sedangkan dgn org lain..cukup susah kami nak beri

aku tak nak sbb aku ada..begitu mudah dapat per jua

aku bukan boss..

aku bukan majikan...

aku bkerja dan dibayar gaji..




tulah...aku rasa sakit hati

sbb hari tuh ko n saper2lah..

kutuk aku kjer macam nie..

alih2 korang gak yg minta tolong kat aku

korang tak rse ke pe yg aku rse..

korang dh hina aku..pastuh korang minta tolong kat aku lik

nasib aku nie diam jerk...

tapi diam2 tulah ..ko suke ambik kesempatan..

aku nak kjer cara yg betul

tak nak arr cara camni...leh tolong tapi hanya sekali

bukan berkali-kali




memang aku rasa dipergunakan jerk..

tahulah aku kjer macam nie...tak sama mcm korang

tapi agak-agaklah kalau nk minta tolong pow..

kekadang bolehlah..

nie dh selalu..saper yg tak naik hantu

nasib doktor baik

kalau dpat majikan aku yg dulu..

habis aku kne maki hamun..

nie bukan sorang jerk..

dh kire adik beradik ko aku dh tolong..

sedangkan korang leh jerk minta kat tempat lain

per susah..de duit..

bayar jelah..

tak luak pow kalau bende tuh penting buat ko..

lagi berbaloi2 jika ia menguntungkan diri ko bukan untuk aku




kesian aku..

buat baik..org selalu buli

kutuk-kutuk kjer aku tapi minta tolong gak kat aku

aku bukan tak nak tolong..

tapi kali nie memang aku jawab

harap maaf...

kalau nak gak jumpalah sendiri dgn doktor..

aku tak kisah kalau ko nk kutuk2 aku lagi..

tapi asalkan aku rasa bende betul ...watpe nak takut

aku kjer penat-penat..tak minta pow duit korang

aku susah ke ..korang mne tau




macam tu gak..bile senang sume ada...

datang buat baik..

pastuh...hilang mne ntah..

sedara pow dh tak ngaku sedara...

huhuhu..






No comments: