?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, 10 February 2010

ermmm...pape jelah....;p

aku tak tahu nak taip n citer pe dlm blog nie...
seperti orang yg baru nak belajar menaip...satu2 huruf aku tekan..
kerna tiada modal nak nak kongsi dlm nie..



aku lebih banyak membaca kembali per yang telah aku coretkan dlm blog nie..
ermm.....rsenya byk citer ketidakpuasan hati kepada individu2 jerk dlm blog aku..
per ntah....



beberapa hari nie aku sering berfikir....
dan kebiasaanyer sebelum tido aku akan imbas2 kembali per yg telah aku buat
untuk aktiviti hari nie...
dan aku memanglah insan yang susah nak tido waktu malam..
erti kater len lambat tido waktu malam...
kecuali terlalu penat



per aktiviti aku sebelum tido??
macam2 aku wat...
kalau dayah tak tido lagi...dialah teman aku borak..
kalau tak...aku bersendirian..
yang pasti perkara wajib yg aku buat sebelum tido....
ambik wuduk sebelum tido..tu memang tabiat dan amalanku..
begitu juga bile aku g mana2..akan aku pastikan sampai umah je wajib basuh kaki n muka
kalau tak..tak lengkap rsenyer rutin diri ini..



sblm tido...biase tak miss dari fikir tentang keadaan mak n bapa kat kampung
selalu n hari2 rindu kat diorang...
tak lepas dari bdoa mohon keadaan meka baik2 saje..sangat risau sama meka
dulu umah beramai..akhiryer tinggal berdua je meka..
doa untuk meka selalu...insyaallah takkan lupa biarpow sibuk n berjauhan
nak jadi anak yang baik sampai bile2...
insyaallah..;p



selain tuh aku nak jadi sorang pemaaf..
aku pernah dengar ceramah kat tv...
sebelum tido maafkanlah insan2 yg telah @ baru berbuat hati kiter sakit @ terluka
ya..memang pada mulanye aku sendiri rse tak nak maafkan org tuh...
terlalu sakit n terluka rsenya..
tapi sampai bile kiter harus begitu..semua orang sama
cuma rambut je hitam ..hati lain2
kan lebih baik memaafkan daripada ikutkan emosi yang tak kemana
semakin dan menambahkan lagi luka adalah..
tak bagus punyer sikap sebegituh..
aku akui aku bukanlah semudah tuh..tuk memaafkan orang
mengambil sedikit masa...tapi akhiryer aku memaafkan juga mereka
aku rse bukan aku sorang rse begituh....
semua orang juga punyer sikap sebegitu



bila aku tgk balik blog yang aku coret
ya...allah..bykyer rse tak puas hati..hik3..;p
marah aku...sakit hati aku hanya seketika itu sahaja
jap jerk....;p
aku tak nak simpan rse ketidakpuashatiku terlalu lama..
wat menyemak jerk..hik3..
mau hepi maaa......;p
mau jadi awet muda...cenyum2 selalu..hepi2 selalu...hehee..;p
riang2 ria selalu...ecececeh..;p
peace...!!!!!!.;p

1 comment:

ber_uwang said...

memaafkan itu tandanya hati kita lembut