?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday 3 March 2010

sibuk...

hai sume....;p
apa khabar...???sihat ker??
rindu tak dgn sayer???


cehhhhhhhhh.........
perasan lak diri ini..
ingat de yang rindu kat awk ker....hehehe..;p
tak per..tak per..
korang tak rindu ....tapi aku rindu nak wt blog nie..



maaf sume...
minggu nie terlalu busy...
patient ramai..sekarang nie musim demam ,batuk,selsema
lagi2 dgn cuaca panas sekarang nie..
hari-hari klinik penuh..sehingga malam..
walaupow de mse senggang...aku masih tak sempat nk wt blog
penat....
time rest..aku curi2 waktu untuk rehat dan lelapkan mata untuk seketika



semalam...
suara aku hampir hilang..
dek kerna kehabisan suara....menerangkan obat kepada patient
nasib baik patient sume baik2 belaka dan memahami keadaan kami
kalau tak..mungkin meka marah..
boleh semput aku.......banyak bercakap...
terima kasih patient sume dan doktor juga...;p




cuaca panas kena banyak minum air....air kosong tuh tak miss aku minum..
terlalu dahaga...lagi2 ble tibe waktu tengahari...
masyaallah.....sungguh terik..
kalau buka jerk pintu klinik konfem...bahang panas tu terasa dh
nasib duk bebaik dlm klinik...sejuk cikit..
hehehehe..;p

2 comments:

Beruwang said...

ai miss u ... ha ha uncle tunggu bila nak up date ni..

kain_sari said...

hehee..
tq sudi bce blog kiter..;p
ingat tak de saper yg sudi bce..tq sgt2..;p