?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday 8 March 2010

terpaksa minum....huhuhu

hari nie buat pertama kalinyer aku minum susu
susu tul2 susu..tanpa perasa lain..
huhuhu...
aku tak nak minum...
tapi dipaksa minum



akhiryer kne gak minum...
sekali minum....tekak rse loya..
tak sedap langsung..
rse nk muntah pow de..
almaklumlah..firstime minum...
kecuali mse aku kecik2 dulu..
tu pow minum susu badan mak jerk..
yang len non ado...
pas minum aku terus minum air masak ..
pastuh mkn gula2 vitamin oren..
ermmmm...........ok cikit tekak



sungguh seksa bg org yg tak suke susu...
macam aku...
dayah perli aku..
tulah....kata tak suke..
sekarang.." tak kenal maka tak cinta "
rse gak susu tuh...
aku minum susu dutch lady jerk...
nk try..
susu nie de mcm berkrim ...ye ke..nie aku rse
saper yg suruh minum...
adalah...



aku teringat pesan bapak n mak...
mse aku balik kampung bulan lepas...
ada borak pasal mkn...
aku cakaplah aku tak leh mkn pagi @ sarapan pagi..
biase pagi memg kalau leh aku tak mkn pow...
kecuali tul2 lapar..
sampai petang perut aku kosong..
nak kater meka marah..tak juga...cume nasihat n cakaplah itu ini
aku just dgr jerk..
aku tak pernah citer pasal nie kat meka..so meka terkejutlah
aku jadi rajin nak masak bile nurul kjer dgn aku..
die takleh lapar n setiap hari kne mkn nasi
aku yg dh biase tak mkn ..terpaksa gaklah masak n ikut rentak die
tapi ok gak...setiap hari aku akan cuba masak menu berlainan..
boleh gak mahirkan tgn nie masak2 kat dapur



bapak pesan...kiter muda lagi
jgn tak mkn...muda2 nie perlukan byk tenaga untuk bkerja..
nanti dh tua....de kesan kalau tak mkn pagi...
contoh dh ada depan mata...
so..bile ayah dh kater mcm tuh..
aku trylah minum susu nie nk gantikan sarapan n makanan len
tapi aku taklah minum susu jerk...mkn gak bende len..
nak isi perut daripada kosong...


selain mak n bapak aku....
x-boyfriend pow pesan gak..selalu nasihat gak
tapi aku jerk yg degil
aku memang degil dari kecik lagi...tapi dgr cakap gak akhiryer..
walaupow ambik mse..;p
erkk...pe kne mengena dgn xbf lak nie..hehee
die good boy....cume tersilap langkah cikit jerk..
aku terpaksa blah ....so sorry...;p
friend forever okies..;p




so mulai hari nie aku akan minu susu..
kalau tak leh..aku cube boleh2kan..
mula2 memang mcm nie..
lama2 nanti biaselah..;p
insyaallah....aku cuba..

No comments: