?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, 17 March 2010

mimpi paper ntah...ish3..;p

dh 3 hari aku tido tak lena..
naper ntah..
padahal waktu siang tak tido..
kuat tul mata nie berjaga...
aku de kater nak g tido jap kn hari tuh..
tipu jerk..mata nie ske men2....ish3..;p


15 /3 /10( isnin)

kisah yg ku catit kerna kepelikkan bgku..


semalaman aku tak leh tido.dapat tido sekejap jerk..dh mimpi yg bukan2.
teruk gak aku mengigau..ish3..tak leh blah..memang aku marah sangat.
rupa-rupanye aku sekadar mimpi..
ya allah lindungilah aku..jauhkanlah aku daripada menderhaka kepada ibuku..


mimpiku...


wak amat datang umah .mase tu aku tengah kemas2 umah.
biase aku salam n cium tgn wak.tapi kali nie aku cume salam jerk.
wak bagi kad ..siap de cartoon lagi.de nme tulisan mamat..
nme muhammad humairi.sape ntah.aku tak kenal.wak carikan jodoh untukku.
dia kater mak yg suruh..aku pe lagi mengamuk.pergi kat mak.
" ape nie mak,kan aku kater ..aku dah ada.mak cakap mak tak suke dgn pilihan aku.
tak sesuai.aku apa lagi..terus lawan cakap mak..memang bahasa aku tersangat kurang ajar mse tuh.pastuh..aku siap men pijak2 kaki mak yg tgh bersila.mak kate tetap tak restu hubungan kami.wak lak baking mak.aku marah tul sume yg de kat situh..
menyibuk je pasal orang..( seriusss marah tahap maksimum)


ya allah..mse tuh aku jerit2 cakap tak nak..tak nak..
tak suke..tak suke( monolog dalaman tanpa keluar suara).
dgn kekuatan yg luar biase.akhiryer keluar gak suara aku( mengigau)
aku menangis sepuas2nyer..sbb sikap mak.
aku cakap" apa nie mak??sampai hati mak buat aku macam nie..
( nada sayu dan sedih yang teramat sgt)


aku tersedar..rupa2nyer sekadar mimpi..
nangis tu tul..hik3..;p
mimpi paper ntah..
nurul pow terkejut tgk aku mengigau..hik3..;p
menangis lak tuh...
seriussssssssssss..sepanjang kjer n duk hostel nie tak pernah mengigau.
nie pertama kali...

nie kali kedua aku bermimpi macam nie
tapi tak seteruk di atas..
nauzubillah......



wahhh..harap nie bukan kenyataan..
anak mak yg nie tersangat degil..hik3..;p
tak seperti kakakku...
aku pow respect kat akak...dgr cakap..;p



paper pow..sumenyer sekadar mimpi..
tak suke mimpi2 nie..huhuhu..
pelik2 lak tuh

2 comments:

ber_u_wang said...

mimpi mainan tidur sahaja

kain_sari said...

heheheh..a'ah..mainan tido
tido pow de mainan gak akn...;p