?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday 8 March 2010

ohhhh..uncle sorok gula erk?????

alkisah......
sekarang nie di bumi slim river nie....
dh takde stok gula...
mne ntah gula tuh pergi..
setahu aku sekarang isu pasal ikan...
mse bile lak isu gula...
ke aku yg tertinggal hal ehwal semasa...
huhuhuu..



minggu lepas nurul pergi ke kedai...die nk beli gula
tapi org kedai tuh kater gula tak de...dh habis..
aiiiii....cepatyer habis...
so aku angkat2 kening tanda soal??????
haaaaaaaaaaaa...........tak de gula
sekarang nie bukan musim perayaan, tak de gula...
nie mesti de something yg tak kne...



so sabtu lepas aku lak g beli gula...
kat kedai runcit india tuh....
first tyer..uncle...ada gula tak???
uncle jawab..' tak adalah adik'..gula sudah habis..
ok...xpelah
tapi aku still de lagi dlm kedai tuh nk cari toner safi balqis
aku tgk jerk uncle tuh tgh leka cakap kat telefon...
dh dapat barang aku..aku nk byr


sekali lagi aku tyer...' uncle..gula dh habis ker uncle...??'
"syer mau minum air manis tak ada gulalah uncle..."
"syer teringin sgt uncle...selalu minum air kosong sajerk"
"gula sudah habis...1 sajerk tak de ke uncle???"

uncle jawab: " sudah habis lah adik...minggu depan baru ada...
minggu nie sampai..sekejap saja org beli sudah habis..


mungkin nampak aku beli 2 botol air sejuk berperisa..
die kecian kot...


uncel cakap:" kalau 1 kilo jerk adik...bole ker???

aku: " bolehlah uncle( tersenyum aku)....;p
syer mau cikit sajerk..
1 kilo sudah cukuplah uncle....bagi byk2 buat ape uncle..
syer punyer org cikit sajerk


uncle panggil pembantu die...ambik gula kot


uncle cakap: ok adik..1 kilo saje yer...


aku : ok uncle..terima kasih uncle ( tersenyum lebar )..;p


aku nampak uncle terbalikkan gula yg aku beli tuh...
uncle tutup tulisan gula tuh...mse aku nk byr, mungkin sbb ada costumer len
dlm hati aku..nie mesti uncle tak nk kasi...takut org tu nk beli

aku nmpak lagi, uncle pegang 2 bungkus lagi gula..pastuh die sorokkn kat bawah
kaunter bayaran..
keji tul uncle nie...
owwhhhhhhh......sorok erk.


report nanti baru tau...


keluar je dari kedai uncle tuh aku cakap kat nurul
akak dapat gula sambil aku tayang gula kat nurul
hehehehe...;p
nurul tyer..akak dapat mne..
akak dapat??? akak belilah..
tadi akak kenyit2 mata dgn uncle tuh..terus die bagi
hehehee...;p
gurau jerk...


susah owwhhhhh...nak mengayat uncle tuh
konon tak de gula..perrrrrhhhhhhhhhhh,..
bohong je tuh

korang pow kalau g kedai ..meka ckp camtuh
bohong jerk tuh
nak kne buat selongkar ..baru nk kuakan


kekadang kiter terpaksa gunakan hak kiter sbg pengguna ...
walaupow secara keras sedikit
sbb per..meka nie sesuka hati jerk men sorok2 barang
amboi..nak tunggu harga naiklah tuh
banyak cantik korang....
jgn harap...hehehe..;p


kesian lah dgn org2 yg mencari rezeki dgn jualan makanan
mesti nk pakai gula banyak..
aku pow hari nie beli air tanpa gula..
mse pas habis jogging..huhuhu

sungguh tak sedap air manis tanpa gula

2 comments:

Beruwang said...

ala awak kan dah manis .. he he he

kain_sari said...

tq komen...;p
hehehehe...manis ker??
tq..;p