?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday 5 March 2010

isu mc....

hari nie aku ingat dpt kjer dgn tenteram...
hari nie aku ingat takde bende yg wt aku terguris @ sedih
hari nie aku ingat nk kjer dgn senyuman tanpa bermasam cuka..


tapi semua musnah dan hanya aku kata ingat2 jerk...

hari nie aku masih bkerja berdua dgn nurul..
dayah cuti sbb demam panas...
kesian dgn dia...
moga cepat sihat..amin..;p


selalu telefon klinik berdering...
aku tak ambik port @ ambik tahu pow..
selalu dayah @ azie yg angkat...
seriussssssssssssssssss.............


aku tak suke angkat telefon...( telefon klinik)
aku tak suke cakap dalam telefon dgn patient...
semua tuh bersebab...
sebab per...biarlah rahsia...
hanya org2 yg bkerja dgn aku jerk yg tahu...


tapi 2 hari nie aku kne dan terpakse angkat call tuh..
tak suke..tak suke...
tengahari tadi...de call..
dari sape ntah..


mula2 cakap baik..
aku???....org cakap baik aku jawab mcm biase..
die tyer pasal sorang patient nie...
kes mc ( cuti sakit)...bulan lepas punyer..
aku cari maklumat org tuh...
mungkin terlupa rekod...takde taip mc kt situh..tapi aku cakap berkhemah
org yg call tuh boss petient tuh...
patient tuh ambik mc hari sabtu...tapi die dtg jumaat mlm..
makanye mc tuh kami letak hari sabtu punyer...
boss tuh tak puas hati..
aku terangkan semuanye yg aku tahu dan aku jawab dgn baik..
walaupow ketika tuh patient ramai..
boss tuh naik suara kat aku...tak puas hati pasal tarikh..
akhiryer aku tak tahu nk jawab camne lagi...
biase jawapan terakhir...aku serahkan telefon kat doktor..
biar doktor terangkan lebih lanjut...
doktor terangkan tak jauh dari apa yg aku terangkan...
sekejap jerk..tapi dgn aku punyerlah tyer tu dan ini...



bile dh settle ...aku tgk lik tarikh tuh..
time tuh aku sedang cuti....balik kampung..
so aku memang tak tahu hal mc patient untuk hari tuh..
pabila de panggilan camtuh...konfemlah kne pikir panjang..
jawab pe yg tahu..


wahai patient2 sekalian...
aku tak kisah korang nk ambik mc baper byk pow...
de mc betul...de mc tipu..
kekadang de yg ambik mc suke2...
dlu aku memg tak suke org ambik mc..
skrg nie...aku dh lali dh...
lantak koranglah....tu hal korang..
sakit tul ke tipu ker...hanya korang jerk yg tahu...
tapi klinik tempat aku kjer bukan suke2 nk bg jerk..
mc jumper doktor...sbb per...
sbb mcm kat atas tulah...kalau de boss atau sape2 yg call..
kami atau doktor leh terangkan dan tahu aper masalah anda.....kami akan rekodkan...
so tak delah isu klinik nie jual mc sesuka hati...



bile jadi camni..
aku sgt tak suke tau..
bile jadi camni rse nak hamun jerk..
aku..bile dh kne marah..
memg senyap jerk...tanda tgh tension n bengang
kalau ceria tuh aku oklah tuh..
kjer hepi n ceria pow...
dah hilang serta merta...
dahlah tengah period...

org tengah period nie kalau mengamuk..
memang hantulah jadinyer...
tu seriussss.......
aku antaranyer......
cepat naik angin......sume depan aku akan aku hamun terus..
disebabkan hari nie aku leh cool lagi...aku wt bodoh jerk..
tapi aku senyap jerk...



hari nie...hari aku kjer mood tak baik..
saper suh wat mood aku jadi camnie...
tak suka........huhuhu





No comments: