?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday 3 March 2010

dah bulan 3 dah....cepatyer masa berlalu..

diam tak diam..
dah bulan 3 kan??
aku pow tak sedar...bulan 2 kan hanyer 28 hari jerk..
hari isnin tuh..buat pertama kalinyer 1 hari bulan jatuh hari isnin
mule2 macam rse tahun baru lak..
hehehe...


bulan 3 nie de makna tersendiri buat diri aku..
cepatyer mse berlalu....
macam baru jerk masuk tahun baru..


so aku tak leh leka lagi..
nak capai target kedua dan ketiga sebelum bulan 6 nanti
aku kne kuat dan terus berusaha...
ya allah..permudahkan lah untuk segalanyer...
amin...;p


bulan 3 nie gak aku banyak berfikir...
macam terburu2....
owhhh.....tenangkanlah hati ini..
ku keliru....bercelaru...;p
senyum2 selalu....tenang2 selalu...( sambil nyanyi2 penuh riang )


aku masih lum puas jika aku lum dapat memilikinye...
aku lum rse tenang selagi aku lum memegangyer...
aduhai .......
lalalaalalalaa.....;p

No comments: