?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday 17 March 2010

aku bercuti ...




suke gambar nie sama mcm keadaan hatiku sekarang nie..




mulai esok..
aku bercuti..4 hari cuti
de hal penting yang tetibe dan perlu aku selesaikan..
hari nie kjer tanpa ada mood..biase2 jerk..;p











esok aku balik kampung...
bagan datoh.perak..kg halamanku..
balik nie pow tanpa pengetahuan family
tetibe jerk
balik sorang2...
hari nie aku pening fikirkan sesuatu








mne ntah bende tu aku campak
alamak dh 4tahun aku tinggalkan ia..
tetibe kne cari...ish3..
harap3 still de lagi kat kg
kalau tak..terpaksalah aku ganti rugi
sape suruh lupa lagi
huhuhu....











esok kne gerak awal..sbb kne sampai sebelum petang
nanti tak de sape yg ambik
dh nme pow balik mengejut..
umah nun...terperuk jauh dlm hutan..;p
nak call dlu ke tak nak
nak call dlu ke tak nak








tak payahlah...
aku tgh runsing nie...
nanti de lak yg aku hamun...hik3..;p











tgklah...kalau rajin aku call dlu..
kalau malas aku sampai je nanti..
jalan kaki jerk
konfem malam baru terjengul kat depan pintu
mesti mak terkejut nanti
hehehee..;psurprise.....................hehehe











kekawan sume doakan kiter selamat sampai yer...;p



insyaallah..mlm nanti nak update blog cikit..





nanti rindu lak kat blog nie..hehee..;p

3 comments:

Beruwang said...

semoga selamat kembali ke kampung

nasikputeh said...

kirim salam pd org kampung...

kain_sari said...

to ber_u_wang

tq komen..;p
dah selamat pow..tq


to nasikputih..
tq komen..
dh kirim salam..;p
tq