?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, 14 May 2010

Slot Akasia Adamaya di Tv3 dah habis..;p


salam sume..;p
hari nie episod terakhir adamaya....
korang tengok tak???
rugi sesape yg terlepas tgk citer nie...;p
aku pow rugi gak sebab tak dapat tengok dari awal..
best sangat citer nie...
lagi2 bile ada adik kecik comey tuh...;p
watak sbg amani..
so cute okey budak tuh..
pandai lak tuh..
kalau ranking bagus..mesti de ulanagn kan..kan??
harap2 de ulangan lagi citer tuh..
hehehe..;p
citer best sangat...ending die pow ok..
de lagi ke kisah mcm tu jadi sekarang nie???
mungkin de kot...
bile fikir2 lik...
ermmm....wa teringat lak xbf kiter..
hope die ok n tak jadi mcm dani...
doa yg baik2 tuk die..;p
lalalala.....;p

6 comments:

jane said...

kisah ni mmg terjd kat dunia realiti
percayalah!

wooohaaaaa

hahhahahaha;D

kain_sari said...

hehehe...;p
tq komen..

mungkin kot....;p

zakiahzanirun said...

"Bukankah bercinta selepas perkahwinan itu lebih indah?Kerana Sesungguhnya bercinta sebelum berkahwin lebih mendekatkan kita dgn ZINA.."

p/s : akak pun tgk gk..best2!
kesimpulannya, pilihan ibu bapa is the best!

beautiful_rose said...

wahh seronok dpt tgk tv.
dok kolej lagsung mls nk tgk.dorg asek tgk citer pelek2 jerk =p

nasikputeh said...

nak tengok tapi selalu xsempat...

huhu

kain_sari said...

kak zakiah:..yup tu betul tapi adik lebih suke pilihan sendiri

azie:..aku pow tgk citer tu awal n akhir kerk..;p

nasik:..tg komen..samelah kiter..;p