?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, 12 May 2010

bising tul minah nie...huhu..

dah lama tak main..;p



permainan fab kiter..;p






wahhh..

piala thomas n uber dah start.

suke2...;p




badminton my fab...

tak kisahlah sape yang main..

negara yang main..

aku suke jerk..

tgk skill diorang main..




tapi yang tak bestyer..

minah nie bising tul mulutyer..

tak tenteram aku nak tgk..

pasal sukan aku n dayah minat giler..




yang tak bestyer..

dayah nie tak reti senyap...

bingit telinga aku...

walaupow pasukan yang kiter suke tuh main tak bagus..

lagi tak suke orang sebut pasukan yg tengah main tu kalah..

belum habis main lagi..

bising2 lak die

aku lak yg tension..ish




hehehe..

ala...korang pow 2x5 gak..

bising2 tgk sukan..

tahulah tgh xcited..aku pow bising gak..

tapi agak2lah

meka dalam main tuh..

bagilah semangat..walaupow nampak mcm peluang menang nipis

meka tension tuh...

cube kiter yg tengah main...

ntah2 lagi teruk daripada meka..

hik3..;p




minah nie..

orang tu yang kalah..

dia lak lebih2..

marah kami lak..

tu dah lebih beb..

gua pow panas..

dahlah time kjer lu syok tgk sukan..

kami yg berkejar2 kjer..

amboi2....pastu kalah kami lak die tempat lepas marah

nasib kami bukan tukang belasah...




hehehe...

nie bukan kutuk yer kekawan

sebab aku dah sound die dah...

sape suh bising2..;p

sorrylah kawan...

ko bising sangat...melampau sgt..

aku terpaksa marah..



aku pow geram..

sebab tak dapat tgk sukan tuh dgn tenteram..

ko asyik nak cakap bende yg tak bagus..

n pukul org tetiba..

aku pow naik fed-up

bukan fed-up tgk sukan..tapi sbb ko bising sgt..

ishhhh3...




nurul..

pe kater kiter gam je mulut dia n ikat tgn n kaki die..

ok tak???

hehehe..;p

deraan terpaksa...







3 comments:

aien_Raz said...

biar je la dia...
excited terlebih tuh.. hehe..
tp klo nk salotape mulut pon best gk.. hahahha

nAzmiN said...

yeahhhh...go malaysia!
ermm..hafiz hashim ensem enn?hahahah!

kain_sari said...

aien_raz:.tq komen..
kalau die bising lagi memang kne gam tul2..hik3..;p


nazmin:..harap malysia boleh wt yg terbaik esok..;p