?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday 9 May 2010

selamat hari ibu..mak..;p


aku sayang mak sgt.....muuuahhhhh..;p



aku sayang kedua2 insan ini..;p..muuuah
kakak kesayanganku dan emak kesayanganku..;p
salam sume...;p
masih belum terlambat lagi kan nak wish...
" selamat hari ibu buat sume kaum ibu2..."
walau dimana pun anda berada..;p
bukan niat dihati nak lupakan hari ini..
sepatutnyer entry nie leh buat dah pagi tadi..
tapi aku nak tunggu ibuku pulang dari kerja..
nak wish dulu kat mak..
nak cakap kat telefon..
selamat hari ibu..
barulah aku ank wt entry hari ibu..;p
tetapi..
ibu atau emak panggilanku
diwaktu pagi emakku tiada
keluar pergi kerja..
petang baru emakku ada di umah..
kebiasaannyer aku akan telefon mak waktu malam..
tadi aku telefon mak..
lepas solat maghrib..alhamdulillah mak yang angkat..;p
asssalamualaikum emak..;p ( nada ceria )
emak: waalaikumussalam...
aku: kabare??emak gh wtpe tuh??
emak:waras..gh makan pelam..
aku:..sedapyer..nak cikit..hehee
emak:..dah mkn ker??dah baik demam?? cuti ke hari nie
aku:,,dah mkn dah,dah baik dah demamyer..;p..hari nie cuti
aku: emak..:..( aku gelak2 dulu.).
selamat hari ibu mak..;p
emak: terima kasih..( sayu je suara mak)
aku: sape jerk telefon mak..
emak:..tak de sape yang telefon
aku:..owh..aku je yang telefon yer...mak sape je de kat umah??
emak: a'ah,ko sorang..adik de tuh..tadi adik tyer k.iya tak telefon ker
aku:..owh..naper??rindu kat kak iya yer..hehehe..
adik nak cakap gn kak iya ker?
emak:..ntah adik..
blahh..blahh..blah...
macam2 kami borak..
tak ingat dialog..rahsia2
itu antara perbualan kami..
yang pasti mak gh tunggu kiter call..hehehe3
mak kater leh bce suara hati anakyer sorang nie..
baru sebut2 dh call
hehehe..;p
syg mak..;p
last sekali selamat hari ibu mak..syg mak..;p
emak :..terima kasih..( sonok dgr suara mak)
pastuh baru sibuk2 mesej kat kakak kesayangnku kak ana
kakak iparku yang baru menjadi ibu..
ibu bf ku..ibu kwn kembarku n ibu xbf ku..
aku sangat hormat kat meka nie...
selamat hari ibu..;p

No comments: