?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday 20 May 2010

bolehkah aku setenang mereka..;p.

ermmm...


jiwa ragaku ketika ini...
sedang kacau bilau...
hahaha..


rse sakit sangat....
banyakyer masalah yang timbul..
sabarkah aku....
tenangkah aku...
kuatkah aku..
untuk menghadapinyer sorang diri.

sakittt.....

pening kepala memikirkan satu persatu masalah yg timbul
memang parah kalau diikutkan sangat..


kenapa?????
kenapa masalah itu tak pernah pergi
dan tak perlu kembali lagi


aku...
jika 1 masalah selesai..
akan tiada lagi masalah yang lain
jangkaan aku sangat melesit sekali..
bahkan masalah itu semakin bertambah setiap hari...


aduhhhh....
mengeluh aku....
keluhan yg terpakse aku luahkakn


ahhhhhhhhhhh.......
mampukah aku tempuhi permasalahan ini
sorang diri....
huhuhu..;'(


kekadang inginku menjerit sekuat hati...
nak luahkan semua masalah ini...
biarkan....
bebanan ini hilang ...
tapi...
aku hanya mampu menangis ..
menangis sorang diri...
ohhhhh......
keciannyer...


tetapi menangis itu bukan bisa mengubat segala permasalahan..
kadangkala membuatkan diri kiter semakin parah..


aku cemburu..
cemburu melihat mereka...
mereka yg ku lihat dari luaran..
tenang...cool jerk,,,ceria2 selalu
tersenyum selalu..
bahkan mereka lagi punyai masalah yg lebih berat dariku


mengapa????
mereka tenang sahaja...???
wahh...semakin kuat cemburuku...
kekadang inginku risik2 kepada mereka..
apakah ilmu atau petua....
yg membolehkan mereka setenang sebegitu...
aku ingin tahu....


bolehkah aku setenang diri mereka???

ku pinta jawapan yg ikhlas dari kalian...;p

No comments: