?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday 25 May 2010

aku sakit mata.;'(

salam sume...


hari nie aku sedih..;'(

sedih kerana per??
sebab tetibe kne sakit mata..


memang aku dh perasan dr hari ahad yg lepas..
mata sebelah kanan aku mcm lain mcm jerk..
merah jerk..
aku biarkan jerk..
mungkin masuk habuk kot


malam tadi..
sebelum tido mcm biase cuci muka..
dan memang perkara biase sebelum tido aku akan sikat rambut aku dlu
baru tido..


so sambil2 sikat rambut..aku tengoklah cermin
ish3...
nape mata sebelah kanan aku makin merah....???
aku de wt paper ke td..
sebelah kiri pow de gak...


aku suh nurul n dayah tgk..
meka kater sah aku kne sakit mata..
huhuhu


so..
nak sahkan aku sakit mata ke tak..
bangun pagi nk solat..
memang mata tak mau buka..
pastuh berair n de banyak tahi mata lak tuh..

terus aku kater gn nurul n dayah..
aku tul2 sakit mata lah...
pedih..berair lak tuh...;'(


pagi tadi aku tetap kjer gak sbb dayah off...
sebelum tuh cek kt doktor lg..
sah sakit mata
terus aku pakai spek..


buat pertama kalinyer aku pakai spek mata..
rse segan,malu pow de.
patient yg dtg sume terkejut..
de gak yg kter aku ske2 nak pakai..
masyaallah...tak kose aku suke2 nk pakai
susah owhh...
kjer pakai spek..
nampak len..gelap jerk
doktor kter aku mcm datin..
boleh ke???


nie pow terpaksa pakai..
kalau tak..jgn harap..


aku dh pakai ubat titis n mkn ubat..
harap2 esok kembali ok seperti sediakala...;p



kekawan sume...

doakanyer agar sakit mataku ini cepat sembuh..

terima kasih kekawan..;p

No comments: