?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday 17 May 2010

selamat hari guru..;p

setiap tahun kiter sambut hari guru..

tanggal 16 mei...

menjadi tarikh keramat wt sume guru2 di malaysia..;p




wahai guru2 sekalian..

selamat hari guru...;p



terima kasih diatas segala jasa n pengorbanan guru

ketika syer menjadi anak muridmu..;p



aku de 5 buah sekolah yang pernah aku masuki



1) sk sungai tiang baroh,selekoh,perak

2) smka irshadiah bt 26 bagan datoh,perak

3) smk tun abdul razak selekoh..perak

4) smk khir johari sg sumun ,hutan melintang,perak

5) smk khir johari tg malim,perak



rindu zaman sekolah .....;p

banyak kenangan manis dizaman sekolah dulu...

menjadi kenangan terindah yang tak kan pernah aku lupakan..



terima kasih cikgu...;p




pagi tadi sebelum aku lik ke tempat kjer


aku sempat wish hari guru buat makcikku..

n aku juga tak lupa berikan ciuman pipi n pelukan..

die makcik n ibuku di perantauan ini..

die sorang guru yg sgt komited dgn kjer..

seorang guru bahasa inggeris n

pengajar sambilan muet di upsi

sekarang menjadi penyelia petang di smk khir johari tg malim..





No comments: